Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '15

 
Kategori
Blog
 

Acımadı ki'yi yazanları protesto ediyorum...

Acımadı ki'yi yazanları protesto ediyorum...
 

Ya bu insanoğlu bi tuhaf. Kendimden biliyorum. Şimdi arkadaşlar Acımadı ki diye bir kitap çıkardılar ya. Önce kitapla ilgili bir yazı yazdım destek olayım diye. Sonra da kafayı taktım bu işi yapan arkadaşlara. Öyle ya. Kitapta niye benim hikayem ya da ben yokum ya. 

Biz de çocuk olduk. Bizim de anılarımız var. Efenime söyleyim benim bu 48 arkadaştan neyim eksik. Ben beklerdim ki bu arkadaşlar bir araya gelince kitaptan önce beni çıkarsınlar. Çıkarsınlar diyorum çünkü onların kitabı çıkardıkları günlerde hastanedeydim. Bir barda otururken bir kavgaya tanık olmuştum. Dört kişi birini dövüyordu. Çok sarhoş olmalıyım ki dövdükleri kişinin ben olduğumu sonradan öğrendim. Neyse bunu sonra anlatırım.

Şimdi Acımadı ki'yi yazanlar. Sözüm size. Derhal yeni bir baskı hazırlayın ve kitaba beni de alın. Ben de ne çocukluk anıları var. Sizinki anı mı?

Neyi anlatıyım. Anneannemin eteğini yakmamı mı? Babamın kamyonundan  zaman makinası yapmaya kalkmamı mı? Bu arada yay burcu olayım diye normal tarihten iki ay önce doğduğumu söylemeye gerek görmüyorum.

Efenim mahalledeki ruh çağırma seansında gardolabından hayalet olarak çıkma mı yazabilirdim mesela size. 

Sizi protesto ediyorum. Hepinizi.

Bir daha ne olur kitaptan önce beni çıkarın.

Bu arada şaka bir yana. Acımadı ki çok güzel bir proje.

İlk yazımda mutlaka bir Acımadı ki alın demiştim. Şimdi almayın diyorum. Bir yetmez. İki tane alın. Birini hediye edin. 

Bu kitapla ilgili olarak yazma nedenim kesinlikle arkadaşlar bir kitap yazmış destek olalım falan değil. Bu gerçekten bir kitap. Bir edebi eser. Okunmalı. 

Kıskançlığım ve yazılarım devam edecek. Niye ben yokum ayıp be.

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..