Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ahhh benim bu hallerim

Ahhh benim bu hallerim
 

Ahhh benim bu hallerim


Heyyy benim bu saf hallerim. ( bu ''ayy'' veya ''ahhh'' ta olabilir :) )
Elimde hıyar var diyene, tuzlukla koşuşlarım.
Üzüldükçe gülüşlerim.
Ezildikçe sevişlerim.
Sevdikçe kaybedişlerim.
Kaybettikçe savaşlarım.
Savaştıkça hayal kırıklıklarım.
Kırıldıkça kayboluşlarım.
Kayboldukça arayışlarım.
Aradıkça bulduklarım!
Buldukça yanılışlarım.
Yanıldıkça eksilişlerim.
Eksildikçe hırçınlıklarım.
Hırçınlıkla mülayimleşmelerim...
***
Sevdikçe sevilişlerim.
Paylaştıkça çoğalışlarım.
Çoğaldıkça yücelişlerim.
Yüceldikçe yanlızlıklarım...
***
Hepsi HAYAT'ın özeti işte!
Sanırım olgunlaşma evresine girdim :)
Ş:D
 
Toplam blog
: 24
: 149
Kayıt tarihi
: 26.03.14
 
 

30 Yıllık imalat hayatımda, muhasebe ile başladığım kariyer basamağımı, şirketimizin, imalat - fi..