Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '08

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
13334
 

Akşama şöyle güzel bir seks yapalım

Akşama şöyle güzel bir seks yapalım
 

"Hayvan... Hayvaaaaaaaaaaan!" diye bağırdı annem. Etrafa bakındım. Hayvan falan yoktu. Bahsettiği hayvan ben olmalıydım. Annem neden sinirlenmişti anlayamamıştım. Oysa romantik bir ortamdaydık. Yağmur yağıyor ve ikimizde ıslanıyorduk. Annemin bahçe içindeki müstakil evinin salonundaydık. Çatı havaya uçtuğu için yağmur içeri yağıyordu haliyle. Uzatmayım. Başarısız bir deneydi. Çatıya soba borusundan bir füze yapıp monte etmiştim. Ateşlemede küçük bir hata olmuş ve füze yerine çatı havaya uçmuştu.
...
Bu talihsiz olaydan sonra annem benimle ilişkilerini süresiz askıya almıştı. Annem çatı havaya uçunca teyzemin evine yerleşmişti. Dalgınlıktan mı kızgınlıktan mı bilinmez beni bir yere yerleştirmeyi unutmuştu. Neyseki annemin kredi kartı bendeydi. Aslında ben fedakar bir evlattım. Annemi üzmemek için her türlü fedakarlığı yapıyordum. Üzülmesin diye kredi kartını bile istememiştim. Çaktırmadan almıştım çantasından.
...
Kovulmaları üst üste yaşadığım bir dönemdi. Önce sevgilim terketmişti beni. Aslında Funda aşıktı bana. Benim gibi dayanılmaz bir erkek elbette terkedilemezdi. Ama babası, "Bu manyak herifi bırakmazsan seni reddederim" deyince mecbur kalmıştı. Funda'nın babasının eski ev sahiplerimden biri olması kötü bir tesadüftü tabii. Herife on aylık kira takmış olmam da şanssızlıktı. Ama beni kızının eş adayı olarak karşısında gördüğünde onu asıl deliye döndüren arabasını havaya uçurmuş olmamdı eminim. Kendisiyle bu hususta beş yıldır mahkememiz sürüyordu ayıptır söylemesi.
...
Neyse o gece yalnızdım ve beş yıldızlı bir otelde yer ayırtıp kendimle olağanüstü toplantı yapacaktım. Tesadüf annemin kredi kartının üstünde de beş yıldız vardı. Bu işin sonunda annemin beş parmağının izinin yüzümde patlaması ihtimali de vardı ama hayat da risk almadan da olmuyordu.
...
Otelde yerimi ayırtmış lobideki barda viskimi yudumluyordum ki kötü bir tesadüfün karşımda sırıttığını gördüm. Sekskolik Kamil.
"Ne haber Kemal..."
Şöyle arkayı sağlama alarak sırıttım.
"Sa... sağol..."
"Otel ne iş... Oda ayırtırken gördüm seni az önce. Kız nerede?"
"Kız falan yok."
"Haydi haydi. Bak tamam anladım utandın. Utanmana gerek yok oğlum. Ben de sabaha kadar seks yapacağım bu gece. Benimki Amerikalı... Bir haftadır bu geceye hazırlanıyorum. Sadece fındık, ceviz ve balla beslendim."
Kamil'e şaşkınlıkla baktım.
"Kamil sen gerçekten her an yani hayatının her anında sadece seksi mi düşünüyorsun?"
"Elbette. Herkes bana iyi seks yaptığımı söylüyor. Bak seksi iyi yapacaksın. İyi yapmayacaksan hiç yapma. Ciddiye alacaksın. Yapamıyor musun orada bırak. Çağır beni. Çekinme. Ben gelir yaparım. Üşenmem heh heh..."
Tam o sırada Kamil'in Amerikalısı geldi. Yanında sarışın güzel bir kız vardı. Evet bayağı güzeldi. Kamil'in Amerikalısı kızı tanıştırdı.
"Bu var benim kuzen... Maria"
Kamil anında Maria'yı bana pasladı...
"Aaaaaaaaaaa. Bu da benim kuzen Kemal..."
Maria yanıma otururken Kamil ve Amerikalısı sarılıp öpüşüp odalarına çıktılar. Maria'ya bir viski söyledim. Gerçekten güzel bir kızdı. Tamam ben kendimi bilime ve zamanda yolculuğa adamıştım ama kız çok güzeldi. Sevişmeyi, seksi oldum olası sevmem ama o an düşündüm yani... Ben bir erkeğim deney yapıyorum, yemek yapıyorum, şaka yapıyorum, banyo yapıyorum, spor yapıyorum, iyilik yapıyorum, panik yapıyorum eeee... Bir tek seks yapmıyorum.
...
Maria'ya baktım. İçimden, "Bu gece şöyle güzel bir seks yapalım" dedim. Bu arada hemen Maria'nın arkasında yan tarafımızdaki masaya ilişen iri yarı zenciyi de görünce ki herif Maria'yı kesiyor. Allah'tan Maria bana dönük. Kesin kararımı verdim. Maria ile iki duble daha içtikten sonra samimiyeti ilerletmiş ve odaya çıkmaya karar vermiştik...
...
O geceliğine uzay araştırmalarına kısa bir ara verip gezegenler arasındaki gözlemlerimin yerine bir güzelin kollarının arasındaki gözlemlerime bakacaktım.
...
Efendim odaya girer girmez soyunduk. Yapacak bir şey yoktu. Seksten başka. Bir bilim adamı önüne çıkacak deneyimlerden kaçamazdı. Eh kız da zaten kaçırılacak cinsten değildi. Tam yatağa uzanıyordukki kapı çalınmadı. Kırıldı. Lobideki iri yarı zenci daldı içeri. Maria'da ben de çığlık attık. İnsan çırılçıplak iri yarı bir zenciyi karşısında görünce çığlık atıyor. İnanmıyorsanız deneyin. Zenci önce Maria'ya saldırdı ki Maria kaçtı odadan çığlık çığlığa. Zenci bu kez bana yöneldi. Çıplağım. Tedbiren arkamı duvara verdim. Zenciyle kıyaslandığında gerçekten duvar en iyi seçenek emin olun. Zenci bağırıyor.
"Demek sen benim nişanlımla seks yapmak..."
İçimden.
"Ayvayı yedik. Kız senin nişanlınsa sen de intikam için benle seks yapmak" dedim. Zenci yaklaştı bana. Niyeti fena. Can havliyle uçarak kapıya yöneldim ve çırılçıplak kaçtım odadan. Zenci inatçı bir kardeşimizmiş beni lobiye kadar kovaladı. Orada araya giren güvenlikçiler tarafından kurtarıldım.
...
Geceyi başka bir otelde geçirdim. Uyuyamadım. Seks yapmakla ilgili altın bir kuralım vardı artık.
"Seks yapmadan önce etrafta zenci var mı kontrol et..."


Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

merhaba.. espiri yapmanın yaşı yoktur yazıma yorum getirmiş ve öneride bulunmuşunuz yazılarınıza bakmam için inanın hiç keyfim yoktu. bir başladım yazılarınızı okumaya ilk önce annenizin hayvaaaannnnn diye başlayarak olan lafınız .))))))))))))))))) hala gülüyorum. çok beğendim. tşk ederim ayrıca. iyi bir takipciniz olucam yazılarınızın. hoşçakalın.)

fugen 
 13.03.2008 22:19
Cevap :
Vallahi çok mutlu oldum Fugen... İyi ki varsın... Sana ve ailene mutluluklar.  13.03.2008 22:32
 

gerçekten çok keyiflisiniz...

hannesura 
 29.02.2008 9:42
Cevap :
Teşekkür ederim Türkay. Gerçekten yorumun ve esprilerime ilgin için çok teşekkür ederim. Sevgilerle.  29.02.2008 12:54
 

bir kısmını okuyabildim aynı zamanda çalışıyorumda çok keyiflisiniz asla vazgeçmem bloglarınızdan devam edeceğim okumaya inanın!

hannesura 
 28.02.2008 17:02
Cevap :
Çok sevindim... Yine görüşlerini yazarsan mutlu olurum. Benim için çok değerli... Sevgilerimle...  28.02.2008 19:02
 

hiç bu kadar eğlenceli blog yazarı görmemiştim. süpersiniz...hiç sıkılmadan okuyorum inanın...

hannesura 
 28.02.2008 14:39
Cevap :
Sevgili Türkay, ya bu en az komik olanı... Diğer mizah bloglarımı okumanı tavsiye ederim. Yani utanarak söylüyorum. Sevgilerimle...  28.02.2008 15:11
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 159
Toplam yorum
: 1476
Toplam mesaj
: 287
Ort. okunma sayısı
: 1980
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğine..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster