Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '17

 
Kategori
Güncel
 

Algı Operasyonuyla Benim Düşüncelerimi Niye Değiştiremiyorlar?

Algı Operasyonuyla Benim Düşüncelerimi Niye Değiştiremiyorlar?
 

Biri oradan her gün yeni bir şey söylüyor, Türkiye’de gündem değişiyor; bizim gibi algısı güçlü olanlar için böyle bir şey yok, masal dinler gibi dinliyoruz.

E yani böyle olmaz ki… Bir ülkenin gündemi bir kişinin söylediğiyle her gün değişmez ki! Tabii ki o bir kişi ülkenin en tepesindeyse söyledikleri önemlidir; ancak kabul edelim ki her söylediği de bizim için değildir.

Ülkemin bir vatandaşı olarak bu durumdan şikâyetçiyim. Koca ülke arkasından sürüklenip gidiyor. Ne söylerse gündem oluyor. Bir kısmı ülke için, pür dikkat kesiliyorum; ama bir kısmı da kendi ikbali ya da partisinin geleceği için, bana ne! Maç seyrediyor ya da Ertuğrul izliyorum.

Muhalefet; ” ne dedi, ne diyecek”  diye ağzına bakıyor, eleştirecekler ya, siyasetleri bunun üzerine; Erdoğansız cümle kuramıyorlar. Sayın Cumhurbaşkanı kendileri de bunu pek iyi kullanıyor, iyi yapıyor…

Sayın Cumhurbaşkanı veya diğerlerinin önemli bulduklarım dışındaki sözleri beni hiç ilgilendirmiyor. Bazıları her söylediğini pek bir merakla dinliyor. Türkiye’de yalnızca o konuşuyor. Çoğu algı yaratmak. Kendilerini bu yönleriyle gerçekten alkışlıyorum. Bir beni etkileyemiyor; çünkü ben algı operasyonuyla düşüncesi değiştirilebilecek biri değilim.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..