Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '10

 
Kategori
Eğitim
 

AÖF Sınav Sonuçları

AÖF Sınav Sonuçları
 

Aöf


 

 

28-29 Mayıs 2011 tarihlerinde gerçekleştirilen Açıköğretim Fakültesi final sınavlarına ilişkin sonuçlar açıklandı

Sınav sonuçlarını öğrenmek için http://aofsinav.anadolu.edu.tr/ adresini tıklayabilirsiniz.

2-3 Nisan 2011 tarihlerinde gerçekleştirilen Açıköğretim Fakültesi ara sınavlarına ilişkin sonuçlar açıklandı

Sınav sonuçlarını öğrenmek için http://aofsinav.anadolu.edu.tr/ adresini tıklayabilirsiniz.

AÖF 2011 Ara Sınav Soru ve Cevapları açıklandı. 2-3 Nisan 2011 Tarihlerinde yapılan ara sınav soru ve cevaplarına ulaşmak için http://eogrenme.anadolu.edu.tr/Portal/Giris.aspx adresini tıklayabilirsiniz.

AÖF, 2011 yılı sınav takvimi belli oldu. Buna göre, 2010-2011 Öğretim Yılı Açıköğretim, İktisat, İşletme Fakülteleri Sınav Tarihleri şöyle;

Ara Sınav: 2-3 Nisan 2011

Yıl Sonu Sınavı: 28-29 Mayıs 2011

Bütünleme Sınavı: 10-11 Eylül 2011

***

4-5 Eylül 2010 tarihlerinde gerçekleştirilen Açıköğretim Fakültesi bütünleme sınavlarına ilişkin sonuçlar açıklandı.

Sınav sonuçlarını öğrenmek için http://aofsinav.anadolu.edu.tr/ adresini tıklayabilirsiniz.

 

Açıköğretim Fakültesi 2010 Bütünleme soru ve cevapları yayınlandı. Soru ve cevaplara ulaşmak için aşağıdaki yolu takip edebilirsiniz...

Anadolu Üniversitesi İktisat, İşletme ve Açıköğretim Fakülteleri 2001 yılından bu yana sınav soruları ve cevap anahtarları e-Kitap biçiminde yayınlanmaktadır. Öğrenciler TC kimlik numarasıyla oturum açarak “Fakülte” başlığından “Sınav Soruları” seçeneğine, “Bölüm” başlığından öğretim yılını, “Ders” başlığından istenen sınavı seçerek sınav sorularına erişebilirler.

 

Günlerdir beklenen AÖF 2010 sınavı sonuçları nihayet açıklandı. Öğrenmek için tıklayınız…

"Açık Öğretim Fakültesi'nin 0222 330 81 77 numaralı öğrenci bilgilendirme servisinden edinilen bilgiye göre sınav sonuçları bugün (25.06.2010) öğlenden sonra açıklanacak.

Genellikle sınavı müteakip üçüncü haftanın cuma günü öğlenden sonraları açıklanan sınav sonuçları, bu sınav döneminde bir hafta gecikince sıkıntı yarattı. Özellikle KPSS sınavına girecek (mezuniyet durumu söz konusu) olan son sınıf öğrencileri de sonuçları büyük bir heyecanla bekliyor."

Sınav sonuçlarını http://aofsinav.anadolu.edu.tr/ linkinden öğrenebilirsiniz.

“2010 Üniversite Giriş Sınavları LYS ve YGS hakkında her şey” başlıklı blogu okumak için tıklayınız…

 

 

 

 
Toplam blog
: 290
: 2581
Kayıt tarihi
: 15.06.06
 
 

Kimya Yüksek Mühendisi. Sporsever ve edebiyat aşığı. Periyodik tablo, T cetvel..