Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '18

 
Kategori
Çalışma Yaşamı
 

Atatürk Ben Bu Millete Hizmetkarlığı Öğretemedim Demiş Ama Ülkenin Yarısı Hizmet Sektöründe

Atatürk Ben Bu Millete Hizmetkarlığı Öğretemedim Demiş Ama Ülkenin Yarısı Hizmet Sektöründe
 

Çalışanların %55’ü, 17 milyon, korkunç bir rakam; ne hizmetiymiş bu!

Tamam, üretim dışında kalan her şey ama yine de mantıklı değil. İnsanlara iş olsun der gibi.

Düşünün ya 17 milyon kişi hiçbir şey üretmiyor!

Hizmet de bir üretim ama toplamda 31 milyonun çalıştığı ülkede yüksek bir rakam. İki kişiden biri hizmetkâr.

Hizmet sektöründe çalışmakla hizmetkârlık aynı değil gibi ama sonuçta hizmet ediyorsun.

Ve bu ülkede yeterli üretim yapılmadığı söyleniyor.

Hizmet sektörünün hangi alanları kapsadığı da belli değil; tarım, sanayi ve inşaat dışında kalan her şey.

Görünen o ki %55’lük hizmet sektörü skalası daha da büyüyecek gibi. Ülkemiz gelişemiyor, ekonomimiz bozuk, neden arıyoruz işte neden.

Hizmet sektörü bu kadar olmaz ya kim kime neye hizmet ediyor. Tarım%18,3-sanayi %19,5 ve inşaat %7,3.

Üç sektörün toplamından (%45) 10 puan fazla  (%55) hizmet sektörü. Üretimden kazandığımızı hizmet sektörüne yatırıyoruz.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..