Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ağustos '17

 
Kategori
TV Programları
 

Ateşböceği Dizisinden Etkileyici Tanıtım! Yeni Bölüm Hüzünlendirecek!

Ateşböceği Dizisinden Etkileyici Tanıtım! Yeni Bölüm Hüzünlendirecek!
 

Ağlama sahneleri çok konuşulacak!


Başrollerinde Seçkin Özdemir ve Nilay Deniz’in olduğu Mia Yapım imzalı Ateşböceği dizisi yeni bölümü ile izleyiciyi hüzünlendirecek!

Dizinin 7. Bölüm tanıtımı sosyal medyada büyük ilgi gördü. Tanıtımda Seçkin Özdemir ve Nilay Deniz’in ağlama sahneleri izleyiciyi şimdiden çok etkiledi.

Birçok Televizyon yorumcusuna göre ülkedeki en iyi ağlayan erkek oyunculardan biri olarak görülen hatta başı çeken Seçkin Özdemir  Perşembe günü ağlama sahnesi ile geceye damgasını vuracak!

Nilay Deniz ve Seçkin Özdemir görünen o ki Perşembe günü muhteşem ağlama performansları ile izleyiciyi hüzünlendirecek!

Ateşböceği dizisi son dönemde gerek sosyal medyada gerek ise reytinglerde iyi bir çıkış yakaladı. Ben dizinin iyi bir strateji ile çok daha başarılı olabileceğini düşünüyorum potansiyeli yüksek bir dizi çünkü…

Bu yazın en etkileyici tanıtımlarını veren dizisi açık ara Ateşböceği. Tanıtımlar büyük bir özenle hazırlanıyor ve resmen izleyiciye gel beni izle diyor.

Ateşböceği hüzün ve heyecanı bir arada yaşatacak yeni bölümü ile Perşembe akşamı star da…

Çetin Kaya

Twitter/Fanakfacetinn

 

 
Toplam blog
: 449
: 1506
Kayıt tarihi
: 31.01.14
 
 

Şuanda Turizm İşletme Fakültesinde okuyorum.Endüstri Teknik Ve Meslek lisesi mezunuyum. Ufak mana..