Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '16

 
Kategori
Güncel
 

Başka ne diyebilirim ki?

Başka ne diyebilirim ki?
 

Ben penceresinden hayata ve olanlara bakanlar vardır.

Biz penceresinden genel olarak bakanlar vardır.

Bir küser dünyaya…

Diğeri gülümser…

Biri bencildir…

Diğeri insancıl…

Biri üzülür yaşadıklarına…

Diğeri hoş ve nimet görür, Allah’ın verdiklerini…

***

Açılmaz kördüğüm,  Kalubela'dan beri,

İnanmışız derim, zaman var ve yeri.

***

Yürek zengin değilse, para amaç olur,

Yürek zenginse, para araç olur.

Yürek zenginse, her şey tamam olur.

Yürek zengin değilse, her yan eksik olur.

Servet zengini olsan da, bir ayak eksik olur.

***

Telefonunu, kullandığı çoğu şeyden daha fazla dikkatle ve titizlikle kullanmayan var mıdır acaba?

Telefonunu, kendisine ait olan ve da sahibi olduğu azalarından ayıran var mıdır acaba?

***

Dedim," kardaş 5-6 çay getirir misin?"

"Hayhay!"dedi 11 çay getirdi.

Dedim "bu nedir böyle, bu kadar çay istemedik ki?"

"Olur mu!!"dedi. "5-6 çay, toplamda 11 eder" dedi.

"Haklısın"dedim, ne diyebilirdim ki başka.

***

Nefsine aşırı düşkünlük, necis’e ve çirkefe aday olmayı hızlandırır, güçlendirir.

***

Kime ne verirsen, karşılığında onu alırsınız.

Deliye taş verirsen taş, gül verirsen gül atar.

***

Tencerede ne pişerse, dışarıya o koku salınır.

Küpün içinde ne varsa, dışarıya mutlaka o sızar.

***

Her şaşalı ve cafcaflı yasamın, muhakkak acı bir sonu, belki de acı bir faturası vardır.

Ne oldum dememeli, insan, ne olacağım demeli,

Halk iradesi dışında, dünyada yenilmeyen yok gibidir.

Kerim BAYDAK

kbaydak61-artan@hotmail.com

 
Toplam blog
: 1022
: 214
Kayıt tarihi
: 06.11.12
 
 

Kerim BAYDAK 01.01.1961  ADIYAMAN  doğumlu.. 2003 yılında Anadolu Üniversitesi  İşletme Fakultesi..