Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '17

 
Kategori
Şiir
 

Ben Geldim

Ben Geldim
 

Çiğ tanemsin, gözümde nem, bir tanem
Kaldır başın, bak bu yana, ben geldim
Esen yelim, açan gülüm, nur tanem
Naz mı dedin, yapma bana, ben geldim.

Aç gözünü, uyumanın, vakti mi?
Kara bulut, geldi yine, çöktü mü?
Seni-beni, kara sevda, yaktı mı?
Merak ettim, noldu sana, ben geldim.

Itırlar var, dağ başında, sen kokan
Lüle saçlar, duruyor mu, can yakan?
Seni seven, yıllar boyu, dert çeken
Ne diyeyim, kıyma cana, ben geldim.

Yemin olsun, bakarsan sen, kalırım
Bakmaz isen, bu sefer de, ölürüm
Nere gitsen, gelip seni, bulurum
Yorulmadım, yine yine, ben geldim.

Gediz Nehri, hasretinden, çağlamaz
Meriç neden, bizim için, ağlamaz?
Ay Çiçeğim, yaralarım, dağlamaz
Sar be beni, güzel Tuna, ben geldim.

Gündüz AYDIN
14 Kasım 2017  Saat: 23.30

 
Toplam blog
: 51
: 174
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Emekli öğretmen, şair, yazar ve gazeteci. Geniş bilgi için (www.gunduzaydin.com) ..