Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '15

 
Kategori
Deneme
 

Ben sende büyüdüm...

Ben sende büyüdüm...
 

Ben herşeyi sende öğrendim. Çünkü hissetmeden öğrenemez insan.

İyiyi de, kötüyü de dibine kadar hissettim sende.

Gözüm kapalı güvendim her zaman,

Tüm vücuduma yayıldı bazen verdiğin acı,

Günlerce gülümseyerek dolaştım söylediğin bir sözle...

Yüreğim ağzımda yaşadım mesela, sana bir şey olacak diye korktuğum anlarda,

En çok sana kızdım bu yüzden hata yaptığında...

Vazgeçmeyi öğreneceğim belki de bu  defa,

Beni gerçekten kırdığında...

Ama az kaldı hissediyorum,

Gitmeliyim galiba..

Bu kadar derinden kırmazdın sen beni yoksa.

Evet hep yakardın gemileri,

Ama hiç gitmemiştin bu kadar ileri.

Baktım da şöyle kendime;

Büyümüşüm..

Ve biliyor musun artık senin yanında dahi küçülmüyor ruhum...

 

 
Toplam blog
: 143
: 352
Kayıt tarihi
: 18.03.11
 
 

1992 yılında Giresun'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Giresun'da tamamladım. Sağlık meslek lises..