Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '15

 
Kategori
Dostluk
 

Bana kalırsa bana kal..

Bana kalırsa bana kal..
 

Durup düşünüyorum ve diyorum ki kendi kendime "neden böyle düşündüm şimdi?"

Bana kalırsa bana kal..

Ama olmuyor öyle..

Biliyorum hep korkuyoruz ama korktuğumuz kadar da kötü olmuyor hiçbir şey.

"Kız arkadaşlarına iyi davran." dedi annem. "Herkes gider, bir onlar kalır. Değerini bil ve bildiğini de hissettir."

Son bir haftadır manik davranıyorum. Göz göre göre elin oğluna kaptırdın gönlünü son hızla evliliğe gidiyorsun. Bir bakıyorum çok mutlu oluyorum seni öyle görünce, bir kıskanıyorum seni ondan, bazen üzülüyorum uzaklaşacağız diye.

Ama sen de biliyorsun ki senin mutluluğun bende herşeyden önde. Ne kadar becerebildim annemim sözünü yerine getirmeyi bilmiyorum ama.

Bu saçma sapan halimi bir araya toplayıp yazmak istedim sana.

Ne olursa olsun ben hep bir telefon ötendeyim.

Arada seni kıskansam da, ufak tripler yapsam da aldırma bana geçicidir.

Bazen ilgi bekleyebilirim ihmal etme beni sakın.

Kabullenemeyebilirim benden sonra hayatına giren bir yabancının bir anda en yakının olmasını.

Hoşgörülü ol.

Daralacaksın biraz bu dönemde, bunalacaksın. "Ben ne yapıyorum vazgeçsem mi acaba?" dediğin çok olacak. Ama o da ben de durduracağız seni.

Hep mutlu olmanı dileyerek hayatının bir köşesinde ihtiyacın olduğunda sana yardım etmek için bekliyor olacağım. İkimiz de biliyoruz bu sözler daha önce çok söylendi. Gerçek dost zor zamanlarda belli olur. Ama sen de biliyorsun ki ben sözümün arkasında duracağım.

Onun seni üzmemesi için dua edeceğim ve bekleyeceğim eğer bir hata yaparsa seni korumak için...

Bu günleri iliklerine kadar yaşa, yaşa ki ufacık bir ayrıntı dahi kaçırma. İlerde her saniyesini hatırla.

Bu günler bir daha gelmez çünkü.

Onu çok sev ve ona senden daha iyisini bulamayacağını kanıtla..

Kendini cepte gösterme ama, kaybetme korkusu olsun hep bir yerlerde.

Hep mutlu ol..

Ben buna tanıklık edeceğim en yakından..

Emin ol sen bir gülümse gerisi kolay...

Seni çok seviyorum sakın unutma...

 
Toplam blog
: 143
: 352
Kayıt tarihi
: 18.03.11
 
 

1992 yılında Giresun'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Giresun'da tamamladım. Sağlık meslek lises..