Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

03 Şubat '11

 
Kategori
Güncel
 

Defne Joy Foster: Oğlu Can'ı Anlatıyordu!..

Defne Joy Foster: Oğlu Can'ı Anlatıyordu!..
 

ALLAH Rahmet Eylesin...


Defne Joy Foster: Ansızın Solan Bir Hayat!..

2 Mayıs, 1979'da İncirlik'te dünyaya gözlerini açan ''Defne Joy Foster'', 2 Şubat, 2011'de de İstanbul'da dünyaya gözlerini kapadı..

O, ''ansızın solan bir hayat'' yaşadı..

Ne yazık ki şimdi bizler, onu kaybetmenin acısını yaşıyoruz..

****

Ne zaman ekranda görsem; ''azıcık da yerinde dur be kadın'' dediğim bir insandın sen..

Daha dün oğlun Can'ı anlatıyordun!

“Evin içinde yürüyen bu cüce de kim? Allah'ım bunu ben mi doğurdum, ne ara hamileydim, ne zaman doğurdum” ve “annelik uzaktan göründüğü gibi değil” diyordun!

Şimdi aniden nereye böyle?

Bu acelen niye?

Onun bunu bilmem ben Sevgili Defne, sen, öyle çok güldün ve güldürdün ki sana o yüzden güle, güle, gitmek yakışır...

Güle, güle, git Defne...

Güle, güle, git.

*

*Hıncal Uluç Bir Ölümün (Defne Joy Foster) Ardından Ne (yazmış) Demiş?

*

*Hıncal'ın biri; ''yakışır bizim kerataya, yakışır bizim kerataya'' demiş! (!)

*

*

''Melekler Yüreğinden Öpsün Defne Joy Foster ''

Sabiha Rana

****

Richard Clayderman ''Lady Di'' yi senin çalıyor!...

Thumbnail (VİDEO Tıkla)

http://www.youtube.com/watch_popup?v=Xggje8UzzlA&vq=small

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..