Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '16

 
Kategori
Şiir
 

Erken gittin

Erken gittin
 

görsel netten


Karşılaştık bir siyaset depreminde,

Çalıştık, koşturduk o hengâme içinde,

Sevildik, sayıldık, hançerlendik bile,

Beni bırakıp gittin sevgili arkadaşım.

 

Sadece arkadaş değil, sırdaşımdın benim,

Yanlışlarım seninle değişti,

Değerlerimi seninle yücelttim,

Beni bırakıp gittin sevgili arkadaşım.

 

Kırgınlıklarımız buz üstüne yazıldı,

Bir sıcak gülücükle buzlar çözüldü,

Başımda taç, yüzümde gülücüktün,

Beni bırakıp gittin sevgili arkadaşım.

 

Telefonda verdi acı haberi kızın bana,

Hıçkırıklara boğuldum, karanlıklar çöktü yaşamıma,

Allah rahmet eylesin, kabrin nurlarla dolsun,

Beni bırakıp gittin sevgili arkadaşım.

NAHİDE ÇELEBİ

Değerli arkadaşım Aliye Osmanağaoğlu’na

İthaf edilir. 25.06.2016

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..