Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '17

 
Kategori
Kitap
 

Gümüş kaşıklar

Gümüş kaşıklar
 

OYA GÖKER'İN GÜMÜŞ KAŞIKLAR KİTABI


GÜMÜŞ KAŞIKLAR ( Öykü)

Yazan: Oya Göker

Sevgili Arkadaşım Oya Göker Milliyet Blog’da Gokoya adıyla çok güzel yazılar yazıyordu. Onun her konuda yazdığı yazılarını beğeni ile okuyorum. Ama özellikle öyküleri kayda değer.  Geçen günlerden birisinde facebook’ta bana hitaben bir not buldum benden adresimi vermemi  kitabını postalayacağını yazdı.  Kendisine telefon numaramı verdim. Birkaç saat sonra arkadaşım aradı karşılıklı adreslerimizi verdikten sonra Oya hanıma, Hasrete Yolculuk isimli kitabımı postalayacağımı bildirdim ertesi günü postaladım.  Aradan birkaç gün geçmişti ki kapı çalandı ve kargo arkadaşımın Gümüş kaşıklar isimli kitabını getirdi sanki dünyalar benim oldu, hemen telefonu açtım teşekkürlerimi ve duygularımı ilettim. Benim kitabımı da aynı günde aldığını bildirdi mutlu oldum. 

Gümüş kaşıklar  çok güzel öykülerden meydana gelmiş  akıcı üslupla yazılmış  duygu yüklü anılar ve öykülerle yoğrulurmuş sürükleyici sevgi ve aşk dolu , yaşamın içinden alınmış güzel bir kitap. Bu kitapta ezilen horlanan, terk edilen şiddet ve tacize uğrayan kadınların yaşam öyküleri  yer almış.Kutluyorum canım arkadaşım tebrikler.

Gümüş kaşıklar kitabında ilk öykü kitabın adı ile yer almış:  Üst düzey bir yönetici ve eşi emekli olmuşlar yaşlanmışlar. Aldıkları emekli aylığı ile kıt kanaat geçiniyorlar evlenip ayrı bir şehirde yaşayan evlatlarından da yardım kabul etmiyorlar. Elde ve avuçta ne varsa satmışlar son kalan gümüş çay kaşıklarını da satmak zorunda kalırlar ama gümüşçü çok az para verir, bunu gören dükkândaki genç müşteri hanım gümüşleri alır onları mutlu eder. Bu öyküde yaşlı ve emekli kişilerin çektikleri sıkıntılar onların duyguları güzel bir üslupla anlatılmış.

0ya Göker’in Gümüş Kaşıklar isimli bu güzel kitabını herkese tavsiye ederim, muhakkak okunması gereken bir eser.  Başarılarının devamını dilerim sevgili arkadaşım yolun açık olsun sevgiler.

NAHİDE ÇELEBİ

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..