Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '17

 
Kategori
Şiir
 

Hayat köprüsü

Hayat köprüsü
 

yorgunkalemim


Annem ve babam,

Yaşam yolculuğumda,

Hayata bağlayan.

Bir köprünün,

İki ayağı gibiydi…

*

Kırılmıştı ikisi,

Acı damlıyordu yüreğimden.

Babamı son gördüğümden beri,

Çok zaman geçmişti üzerinden.

Oysa farkında bile değildi babam...

*

Hissettirmek istemese de,

Annemde biliyordu,

Evladının acısını,

Ama o da susuyordu.

Ne söylese ölüme çare yoktu…

*

Beklenen gün gelmişti,

Annemin yaralıydı yüreği.

Umutlu gitmişti hastaneye.

Az zamanda, çok şey paylaşmak istedi.

Elini tuttum, baktım annemin gözlerine…

*

Hal hatır sorduk birbirimize,

Odaya gelen doktorla göz göze geldik,

Sormaya fırsat kalmadan,

Annem girdi hemen söze,

Ben ne zaman döneceğim evime?

*

Zaman dolmuştu,

Vedalaşır gibiydi bakarken gözlerime.

Doktor söyleyemedi anneme.

Çığlık çığlığa sustu ikisi de,

Sımsıkı sarıldık birbirimize...

*

O, söyleyemese de,

Anne yüreği, hissetmişti,

Evladının sarılışından bile.

Gözyaşları aktı içine delice.

Daha sıkı sarıldı evladına,

Ben veda ediyorum dercesine…

*

Hayata bağlayan.

Yaşam köprüsünün,

İki ayağı da yok şimdi…

*

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..