Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '07

 
Kategori
Mizah
 

Köle İsaura (yeni bölüm)

Köle İsaura (yeni bölüm)
 

İstanbul-Osmaniye Prodakşınş iftaharla sunar!

Bir Hadi Zeynep- Fulya ortak yazımıdır.

Gözyaşlarınızı tutamayacaksınız.

Bir zamanlar bütün Türk Halk’ını ekranları başına mıhlamış, ağlamaktan gözleri şişmiş annelerin “Yok bişey evladım.Sadece gözüme birşey kaçtı” diyerek çocuklarını kandırdığı, yayınlandığı saatte Türkiye’de hayatın durduğu, teeee uzak diyarlardan evimize konuk olan Melek yüzlü Köle İsaura ve Şeytanın Brezilya şubesi, efendisi Leonciyo’nun maceraları kaldığı yerden devam ediyor.

(Jenerik girer)

Na naaaaa na naaaa
Na na na na na naaaaaaa
Na naaaaa na naaaa
Na na na na na naaaaaaa

é difícil como o quê
vida de negro é difícil
é difícil como o quê
eu quero morrer de noite
na tocaia a me matar
eu quero morrer de açoite
se tu, negra, me deixar

Türkçesi;

(Leonsiyo)
isauuraaa gel kaçma benden
pamuk tarlalarına doğruuuu
valla kötü adam deelim ben
adım leonciyoooo

(Isaura)
ah lorensiyo hayatım
ben de isterim kaçmayayım
tedirgin ediyorsun beniiiiii
nasıl defedeceğim seniiiiiiiiii

(koro)
ben çok acılar çektiiim
hayat çok yordu beniiiii
eridi gençliğiiim
ben zavallı biriyiiiim

(LEONSİYO MALİKANE GENEL GÖRÜNTÜ)


( Leonsiyo, İsaura’ya aşıktır. Hem de öyle böyle değil.Aşkından ölmektedir.O’nunla bir dakika fazla geçirebilmek için türlü eziyetler planlamakta, kadının burnundan getirmektedir.Hem toplum da henüz böyle bir ilişkiye hazır değildir.Bu kadar eziyet Tanrı katında cezalandırılacaktır, bilmesine gayet iyi biliyordur ama Aşk da herşeyi affederdir.Öyle değil midir?)

LEONSIYO: İsauraaaaaaaaaaaa.....köleeee! pis köleeeee! Kırbacım nerdeee? İsauraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?

İSAURA: Buradayım efendim! Kırbaç mı dediniz?

LEONSIYO: Şaşkın şaşkın bakma! Ne o? Kırbaç nedir bilmiyor musun seni sefil köle ?

İSAURA: Hemen getiriyorum efendim..... Buyrun efendim kırbacınız.

(İsaura titrer ve titredikçe gözler de beyyin ve kemmik gibi oynar.Bütün İsaura repliklerinde dudaklar, maksimum boyutta büzülmüş ve minimal düzeyde hareket etmektedir.)

LEONSIYO: İtaat etmeyi öğreniyorsun. Hoş zaten o şaşkın suratta herhangi bir isyankar ruha rastlanması da imkansız.

LEONSİYO KAFA SESİ ( EKOLU): Şaşkın da olsa aşığııım, aşığım bu kadına... Ama belli etmemeliyim. Başıma çıkar maazallah.

İSAURA KAFA SESİ (EKOLU) : Boyun devrilsin Leonsiyo! Bana ve köle kardeşlerime yaptıklarınızın hesabını-şu boynumdaki haç'ın yüzü suyu hürmetine söylüyorum- Tanrı katında vereceksiniz. Münker ilen Nekir yazıyor bunları Leonsiyooooooo...

ISAURA (NORMAL): Efendim...Sizin karşınızda isyankarlık mı? Töbe! efendim! Töbe!


LEONSIYO : Nıhahahahhahaah !

LEONSİYO KAFA SESİ ( EKOLU): Dışarı çıkıp köleleri kırbaçlamalıyım ama bu şaşkın bakışlar beni mıknatıs gibi çekiyoo. Ahhh şu ben! Yanaktaki şu ben!... Allahım özendin de mi yarattın yarabbel alemiiiiiin? Maşşşallah !


(Leonciyo tükürür İsaura’ya.Aslında nazar değmesin diye tükürmüştür. Ama kötü adam bunu başka yolla ifade eder.Asıl amaç, o benine bir kez olsun dokunabilmektir)


LEONSIYO: Tuuuuuuuuh! Yanlış kırbacı getirmişsin. Defoool ! Defooool. Şııırrrraaaakkkkk!

TOKATLA AYNI ANDA LEONSİYO KAFA SESİ ( EKOLU): Nereye defoool? Nereye defool? Ya beni de götüüüür ya sen de gitmeee...Seviyööörüm üleeeyn.

(İsaura’nın beklemediği birşey olmamıştır. Bu tokat, İsaura’nın boş hayallerine bir cevap niteliğindedir. Bir köle parçası olduğunun O’na bir kanıtıdır. Leonsiyo bu kanıtı, kanırta kanırta her seferinde yüzüne vurmaktadır.Yok artık ne yapacaktır? Leonsiyo, İsaura’yı sırtına alıp,pamuk tarlalarında mı gezdirecektir? Alıp evinin kadını, çocuklarının anası mı yapacaktır. Peh! Komik olmasındır.)

LEONSİYO KAFA SESİ ( EKOLU): Ulan buna dokunmak için habire tokat atıyorum. Kadın salağa döndü. Şeşti şeşibeş oldu.

(Neyse ki Isaura normal hayatta binlerce kez yediği bu tokat sonrasında ne yapacağını gayet iyi bilmektedir. Dayaktan pekmezi dağıtmak üzere olan İsaura’nın kafası sol arkaya doğru gideceeeek ve saç baş dağılacaktır. Leonsiyo hormonlarının esiri olmak üzereyken, o da ne, gururlu İsaura’mız sılov movşın başını kaldıracak (minimum 15 saniyede) ve mağrur bir bakışla şu lafı edecektir.....



1. BÖLÜMÜN SONU.


JENERİK AKMAYA BAŞLAR.

é difícil como o quê
vida de negro é difícil
é difícil como o quê
eu quero morrer de noite
na tocaia a me matar
eu quero morrer de açoite
se tu, negra, me deixar


Jenerik müziğini hatırlamak isteyenlere İstanbul-Osmaniye Prodakşıns’ın dev kıyağı;

Temas de Novelas - A Escrava Isaura

Tüm müzik marketlerde...Israrla isteyiniz.


Durun! Tek bir sayfayla sınırlı kalmayın!
Bu yazıyı ister Fulya’nın sayfasında ister benim sayfamda ziyaret edebilirsiniz.

Israrla tık’layınız.
blog.milliyet.com.tr/fulya


 
Toplam blog
: 82
: 1186
Kayıt tarihi
: 22.06.06
 
 

İstanbul'da yaşanan tüm aşkların, tüm ayrılıkların, tüm özlemlerin, tüm nefretlerin, tüm eğlenceleri..