Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '14

 
Kategori
Alternatif Tatil
 

Marmara Denizi; Silivri

Marmara Denizi; Silivri
 

Silivri Limanı


Saat  3.00 de Marmara Ereğli Balıkçı Barınağında üzerine  bağlandığım tekne çıktı . Teknenin çıkması için benim bağlandığım yerden hareket ederek yol vermem gerektiğinden ben de uyandım. Henüz tekrar uyumuştum ki ikinci teknede saat 4.30 da çıktı. Daha geride kalan  tekneye aborda oldum.
Saat 7.30 da uyandığımda uykumu almış vaziyetteydim. Balığa çıkanlar da geri dönmeye başladılar. Kahveye giderek çayımı içtim. Hava durumuna göre bugün de rüzgar yok. Gene motor yelken deneme yapacağım. http://www.ismailoruc.org/2013/04/silivri.html
Ereğli den Gümüşyaka ya kadar motor yelken geldim. Arada sağanaklar oldukça yelken doluyor, rüzgar motora yardımcı oluyordu. Bu arada Yunus balıkları da yanımda yüzüyordu.

http://www.ismailoruc.org/

 

 
Toplam blog
: 55
: 313
Kayıt tarihi
: 10.11.12
 
 

Yaşamımın büyük bir bölümünde , kafam kuma gömülü KARADAN DENİZE bakmıştım. Bundan böyle kafamı k..