Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '16

 
Kategori
Deneme
 

Mutlu değildik, avunacak çok fazla şeyimiz vardı sadece

Mutlu değildik, avunacak çok fazla şeyimiz vardı sadece
 

huzur arayan herkesi dindirirdi bu gökyüzü. unutmadık ağaçlar ayakta ölür.


İçinde biryerlerde tanımlayamadığın kalbinin kırıntılarını görüyorum.

Koşuyor ama yorulmuyorsun.

Unutma hiç kimse nefessiz değildir diye fısıldıyorum yanından geçerken.

Nefes almak hiç değildir yaşamak.

Koşma artık.. Ben indim senin kulvarlarından. 

Kendim gidiyorum. Yetişemeyeceksin koşma..

Biz aslında seninle yürürken de mutlu değildik ..

Avunacak çok fazla şeyimiz vardı sadece. Lana dinlerdik, Mehmet Güreli dinlerdik hüzünlenirdik her birinde çünkü biz mutlu değildik aslında seninle.

Yaşamaktan keyif alırdık ara ara. Nefes olalım isterdik konuştuğumuz her bir kalbe.

Konuştuklarımızı da kırmızı çizgimizin içine alır kendi saadet zincirimizi oluştururduk. Biz mutlu değildik aslında seninle.

Bir yağmur türküsü tutturmuştuk. Toprağa değdiğinde damlalar biz arınıyoruz zannederdik günahlarımızdan.

Öyle ya arınacak kadar temizdi günahlarımız.

Koşma artık yetişemeyeceksin..

 

 
Toplam blog
: 2
: 78
Kayıt tarihi
: 02.02.16
 
 

Bla Bla Bla ... Kendimi bildim bileli hep yazmakla kardeş olduğum için geçiyorum bu ''Merhaba Ben..