Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '14

 
Kategori
Güncel
 

Namus ne demek ?

Namus ne demek ?
 

SANA SÖYLEMEDİLER Mİ ÇOCUK, NAMUSU KİRLETİRSEN, SENİ DİRİ DİRİ GÖMEREK TEMİZLEYECEKLERİNİ


Namusmuş! Hıh sen onu benim külahıma anlat. Eee temizlendi mi bari rahatladın mı? Çok mu kirlenmişti. Aferin helal olsun diyenler sana madalya taktılar mı? Sen nasıl bir insansın ki bir cana kıyıyorsun. Anladığım kadarı ile al gülüm ver gülüm ilişkisi, zorla tecavüz yok çocuk nişanlanmayı, evlenmeyi kabul etmeyince saplamışsın bıçağı neresine gelirse gelsin. Senin namus tertemiz oldu. Sahi ben bilmiyorum nedir bu namus denilen şey!  Gözle görülen elle tutulan bir şey mi?                 

Namusuna, şerefine düşkün ve bunlardan yoksun olan adam!  Ben bir anneyim ve bu toplumda yetiştim. Bildiğim kadarı ile namus cüzdanda, cepte taşınan bir şey değil. Kişilik ve karakterde bulunur. Kişiliğinde ve karekterinde bu kavramı taşıyan anne ve babalar yavrularınada bu kavramları verir. EĞİTİM: ve sen bundan yoksun kalmışsın. Eğer sende bunlardan birazcık olsaydı, kızına bu eğitimi verirdin. Bu olayda ne kızın suçlu, ne de gözünü kırpmadan diri diri toprağa koyduğun Onur, suçlu sadece sensin. Biliyor musun? Sende olmayanı kızına verememişsin. Kızını eğitseydin eminim yaptığının yanlış olduğunu idrak edebilirdi. İnsan önce hatayı kendinde aramalı öyle değil mi? Namusu kirlenen baba müsveddesi, Onur'u öldürdün çünkü namusunu kirleten olarak gördün, peki kirlenen namus evde gözünün önünde, onu ne yapacaksın? Onu da içerden çıkınca mı temizleyeceksin? Yazık sizin gibi cahil insanlar, eğitim mağdurları; namus ve şereften bahsediyorsunuz ya deli oluyorum. Önce sizleri eğitime almalı ondan sonra ortada temizlenecek namus filan kalmayacaktır. Namus diye bağırırsınız ama namusun ne olduğunu bilir misiniz? Kendi oğlun yapsaydı aynı şeyi, onu da namus temizlemek için diri diri gömer miydin toprağa? Yoksa o benim namusum değil, kirlenen düşünsün mü derdin. Namus bekçiliğine soyunduğuna göre sanırım aynısını oğluna da yapman gerekir.

Namusmuş!!!!!!  Bir cana kıyıyorsun, namus meselesi diyorsun. Önce sen öğren namusun ne olduğunu ondan sonra hala senin bildiğin gibiyse namus temizliği yap. Cahil adam!!!!!!!!!! 

 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..