Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '14

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Tabib sen elleme benim yaramı

Tabib sen elleme benim yaramı
 

Hatırlarsanız en son "aman hemen ameliyat olmazsan, sonra çok geç kalırsın" diye gözümü korkutan doktor sayesinde hemen bel fıtığı ameliyatına alınmış, kontrole gittiğimde kendini komiklik abidesi sanan doktorumun gıcık esprisine maruz kalmış ve kendisini ciddiyete davet ettiğimde tavsiye ettiği şekilde, belim için havuza gitmeye başlamıştım.

Bir, iki, üç sefer derken... Yüzmeye gidiyorum ama belimdeki ağrı "bana mısın?" demiyor. Böyle olduğunu duyunca bu kez "havuza ara ver ve hiç kalkmadan dinlen bir müddet" dedi.

Tabib sen elleme benim yaramı... Beni bu dertlere salanı getiiir :)

 

Bu arada da artık, işe başlamak için de son bir kaç günüm kaldığı için, mecburen dediğini yaptım ve artık ev içinde dolanmaya bile fazla kalkmadan, sadece yattım ve dinlenmeye çalıştım.

O sıralarda da "Lost" ve "Heroes" gibi filmler bayağı trend olmuştu hatırlarsanız. Herkes "Heroes'a hala başlamadın mı? "oğlum var ya, Lost öyle böyle değil, dehşet!" deyip duruyordu. Uçak düşüyormuş da adaya filan diye, hikayesinden de bahsediliyordu da, ben de spoiler olmasın diye gerisini duymamazlıktan geliyordum.


Neyse efendim madem afedersiniz "malak" gibi yatıyorum, en azından hem bir işe yarasın, hem de zaman daha kolay geçsin diye, arka arkaya bu dizileri izleyelim bari dedik.

Benim de huyum kurusun, TV karşısında film izlerken eğer uzanıyorsam, arada ufak ufak uykuya dalar, filmde ses yükseldikçe filan yine uyanır, kaldığım yerden aynen devam ederim:)

Ne uyuması yaa!? Gözlerimi dinlendiriyorum. Full konsantreyim ben. Sen filmine bak!:)

 

Ben yine "bir uyur-bir uyanır" modda yeni diziye öylesine bakarken... arada görüyorum, bi sarışın kızımız var, maşallah yükseklerden atlıyo hopluyo, ponpon kız oluyor filan, yok efendim başka bir oğlumuz var onun başka bir süper meziyeti var görünmez oluyor, bişeyler bişeyler işte... :)

En sonunda hadi artık konuya girsinler diye sıkılırken, tarihe geçecek bir söz ettim ve gözümü açıp, dedim ki: "Yahu bu uçak ne zaman düşecek?"

Allaaahhh demez olaydım... Benim "Lost" diye tek gözle izlediğim ve artık uçak sahnesi gelsin de dizi hareketlensin diye beklediğim film, meğersem "Heroes" değil miymiş? :)))

Eh Afişi bile benziyor yani, azcık karıştırmış olamaz mıyım? :)

 

"Ay! Ben ne dediğimi biliyor muyum, hem daha yeni narkoz aldım" filan diye kendimi acındırma çabalarım da sonuç vermedi tabi.

Pes yani bana! İnsan 4. bölüm e gelmiş, hangi filmi izlediğini bilmez mi yahu? Bu gafım dillere düştü tabi bir kere... Sene olmuş 2014, hala nesilden nesile, dizi izlemeyi bilmeyenlere ders olsun diye anlatılır:))

Babasının kızıyım işte hem n'apayım? O da baştan sona kadar konsantre olup, hiç bir filmi izleyemez. Sinemada en son izlediği film, bizim zorumuzla geldiği "Eşkiya" olmuştur desem durumu özetlemiş olurum herhalde:)

Eşkiya Efendi bir türlü kavuşamadığı sevgilisine "Keje" Kejeee" dedikçe, o da "Eşkiyaaa" diye fısıldayıp durdukça, bizimkine ninni gibi gelmiş olacak ki, bir ara aslan kükremesi tonunda horlamaya da başladı. Hiç unutmam, annem bir yandan, ben bir yandan dirsekle dürtüp durmuş, huzurlu bir uyku uyutmamıştık adamcağıza. E filmi duyamıyordu kimse, ne yapsaydık, battaniye mi örtseydik bir de üşümesin diye ?:)

-Pısst! Baba uyan! Horluyorsun ama yaa! 


-Ben asla horlamam bir kere... Annendir o! :)

"Battaniye" dedim de, daha komik bir hikaye geldi aklıma... Tabi ki yine benim başımdan geçen... :)

Vizyona bir ara X-Men girmiş. Birtanecik eşim de gitmek için sabırsızlanıyor... Tabi daha çok beylerin seveceği tarzda bir film olduğu için, sağolsun beni de sürüklemek istemiyor ama inadına etrafta herkes ya çoktan gitmiş ya da o gün bir şekilde programlarını uydurup, denk getirememişler. Baktım bizimki çocuk gibi hevesli... Eh kırar mıyım tabi iş başa düştü ve bize sinema yolları gözüktü :)

Ben en son Teenage Mutant Ninja Turtles'da kalmıştım. Bunlar da kim ola ki? :)

 

İnsanın kendini bilmesi kadar güzel bi'şey yok sevgili okurlar. Normalde en ufak bir çıtırda hemen uyanan bebek misali olan ben, filmdeki en gürültülü patırtılı yerlerde dünyanın en derin uykusuna dalabildiğim için, bari konforlu bir uyku çekeyim diye, yanıma evden çıkmadan bir şey aldım ve çantama koydum. Hadi tahmin edin! :)

Yok Yok o değil.. ı-ıh. O da değil... Söyleyeyim mi? :)))

Hani genellikle uçak seyahatlerinde kullanılan U şeklinde yastıklar vardır ya, boynun etrafına takılan... İşte ondan! Evet bu tarz yaratıcı çılgınlıklar hep bende! :)

Baktım ki, mutantlar filan derken, konu hiç de benlik değil, Tatlı bir uyku da bastırınca, sinema karanlığında herkes filme full konsantre iken, ben yastığımı, deniz simidi şişirir gibi bir güzel şişirdim çaktırmadan ve boynuma taktım. Koltuğuma da güzelce yayıldım. Oh mis! Aklımı seveyim :)

Tüh keşke ben de göz maskemle, kulak tıkaçlarımı da getirseymişim:)

 

Eşim de hareketlendiğimi fark edince, bakıp bi' gördü halimi... Filmi filan unuttu, bana gülüyor. Uykumu kaçıracak şimdi diye gözümü açamıyorum. Sonra olan oldu. Kikir kikir güle güle uyku filan kalmadı tabi. Neyse madem kaçtı, ben de en iyisi Spider Man'i izleyeyim bari dedim. Ay yani Superman'i, öf yaa Super demişim X-Men'i, Ex! :)))

Şimdi düşünüyorum da bir bilet alana bir bilet bedava kampanyası filan varsa neyse de, komedi filmleri haricinde, benim için alınan bilete de yazık! Siz izleyin ben dışarda Pop Corn, Nachos filan alır takılırım valla mis gibi diyorum ama dinleyen kim? :)

Evet bana bu tekliflerle gelin! :)

 

www.budagelirbudagecer.com
www.facebook.com/budagelirbudagecercom
www.twitter.com/HepsiGelirGecer
www.instagram.com/budagelirbudagecer 

 
Toplam blog
: 12
: 1454
Kayıt tarihi
: 15.08.14
 
 

"Ne ağlarsın, benim zülfü siyahım? Bu da gelir, bu da geçer, ağlama!" der Aşık Daimi... İşte ben ..