Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '14

 
Kategori
Blog
 

Trafik kazası

Trafik kazası
 

TRAFİK KAZASI (GÖRSEL NETTEN)


Bugün içimde bir sıkıntı vardı, sanki üzücü bir haber işitecekmişim hissi rahatsız etti beni. Yoğun bir günün sonunda bilgisayarın başına oturabildim. Fakat telefonda yine blog arkadaşlarımdan birisi Blog Arkadaşlarımızdan Sündüs Akkaya arkadaşımızın trafik kazası geçirdiği haberini verince, beynimden vurulmuşa döndüm. Ben ona Yeğenim diye hitap ediyorum ,zira yeğenimle aynı ismi taşıyor, çok sevdiğim arkadaşlarımdan birisi. Hemen telefon ettim, bilgi aldım:

Tam bir hafta önce olmuş kaza, oğlu Ankara’dan ailesini ziyaret için Zonguldak’a gitmiş, anne ve babası, kız kardeşi ile güzel bir gün geçirmiş, dönmeden 20 km uzaklıktaki kuzenlerini de ziyaret etmek istemişler. Akşam saat 23 civarında arabayı oğlu kullanıyormuş, arabada Sündüs Akkaya Kardeşimiz, eşi ve kızı varmış. Hava hafif yağmurlu ve yol rampa olunca giderken araba geri, geri kaymaya başlamış ve iki teker patlamış. Yol kenarında bulunan evin duvarına çarpmış, Mercedes arabanın ön paneli tamamen gitmiş, önde oturan kızının bacaklarında doku zedelenmesi oluşmuş. Sündüs arkadaşımız, eşi ve oğlu kazayı hafif yaralarla atlatmışlar. Kızını hasta haneye götürmüşler ve müdahale edilmiş. Arkadaşımız: “Eğer birkaç metre daha gitseydik uçurumdan aşağı uçacaktık,” dedi. Verilmiş sadakaları varmış, Allah canlarını korumuş. Arkadaşımız ve ailesine geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Allah bir daha kaza göstermesin.

NAHİDE ÇELEBİ

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..