Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Süheyla Çalışkan

http://blog.milliyet.com.tr/haci

08 Ağustos '17

 
Kategori
Şiir
 

Yine Sen Ol

Yine Sen Ol
 

benden


Ve çalmayan telefonun ucunda ben

Sesim yansır yarım kalmış sevdalara

Yıldızların gölgesinde

ben yine seni, yine bizi

yaşıyorum, yaşatıyorum

Bir bilebilsen....

Sensizlik değil de koyan

beklemek seni hala

Onca yıldan sonra yine sen gel

yine sen ol sesimin aksi

yine sen sev...

Ve çalmayan telefonun ucunda ben

Sesim yansır dile gelmeyen sevdaların ardında

Sesim, nefesim, tenim, hasretim

Yeni aşklara açılan yüreğim

bir yanım fazla gelir...

Sen yoksan hikayemde

anlatmaya dilim varmaz

Yine sen gel, yine sen ol, yine sen sev beni....

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 58
: 550
Kayıt tarihi
: 15.10.08
 
 

Yeni başlangıçlar üzerine sınadı beni Yaradan, altından kalkacak gücü de beceriyi de verdi şükür,..