Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

"Bu Adamı Hiç Sevmiyom"

"Bu Adamı Hiç Sevmiyom"
 

Salih Arıkan


Dün öğlen işe geliyorum. Adamlar çalışır vaziyette arabayı yolun ortasına koymuş. Ben lütfen yolu açalım dedim. Baktım kenarında geçecek kadar yol var geçtim. Ben biraz uzaklaşınca oradan biri bu adamı hiç sev miyom dedi.

Ben de düşündüm. Yahu bu adam benim tanıdığım değil. Bir hukukumda yok. Niye beni sevmiyor. Öyle ya insan sorgulaması gerekir. Sonrada şu kanıya vardım. Ya ben yolda giderken izinsiz dokunmuştur bende kızmışım yâ da lütfen dokunmayın demiştir. O da muhtemelen yardım ediyorum gibi bir şeyler demiştir. Yâ da arabasını ortaya bırakmıştır ben de itiraz etmişimdir. Şöyle de olabilir arabasıyla geçerken elime ya ağıma çarpmıştır. Benden sağlam bir laf yemiştir. Yâ da geri geri giderken bana çarpmıştır. Bende bu ayna niye yarıyor diye kırmışımdır. Çünkü bir kaç vakamız var. Yâ da onun akrabalarında bir engelli vardır onu hatırlamak istemiyordur. Yâ da engelliyi görünce psikolojisi bozuluyordur.

İnsan yoldan geçen ve tanımadığı bir insanı sevmek zorunda değildir. Ama sevmiyorum demek çok ilginç bu ilginçliliklerden biride bize yolda giderken nereye gidiyorsun demeleri sana ne diyesim geliyor. Ama hiç bir şey demiyorum. Zekeriya orucu tutmaya çalışıyorum. Acaba yardım etmek için sorabiliyor olabilir mi ama bu böyle değil de yardım ister misiniz diye olması gerekmiyor mu? Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..