Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

"Zorla Yardım Etmeye Çalışmayalım"

"Zorla Yardım Etmeye Çalışmayalım"
 

Salih Arıkan


Tüm insanlar tercihleriyle vardır. Ben de ömrüm boyunca bana bir dayatma yapıldıysa ona karşı gelmişimdir. Bu iyi niyetle bile olsa zorla olan her şeye karşı ciddi bir alerjim vardır.

Yolda yürürüz. Kolumuzdan asılırlar. Ben kolumu usulca çekiyorum. Yardım ediyorum diye homurdananlar olabiliyor. Benim iznimi almadan bana yardım edemezsin. Tek başıma bastonla yürürüm nereye gidiyorsun derler. Bazen söylerim o zaman da benim işim var derler. İyi de hem soruyorsun sonrada işim var diyorsun. Bazıları da demez mi tarif edeyim. Ben körüm ya mutlaka yolumda tek başıma gidemeyeceğim için durdurur ve nereye gidiyorsun derler. Bazen gir koluma tarif edeyim diyorum. Oda işim var der. Bazıları da dosdoğru git dim direk git der bunu anlayan varsa beri gelsin. Bazıları da oturduğu yerden kendine göre sağa sola diye avazı çıktığı kadar bağırır.

Bu gün yine yolda yürüyorum. Biri ısrarla sağa sağa diyor. Ben de sesimi çıkarmadan yürüyorum. Adam aynı zamanda sağır olduğuma hükmetti galiba kolumdan sürüklemek istedi. Ben de usulca çektim adam ne dese beğenirsin. Hadi lan bu işte yardım anlayışı.

Salih Arıkan,0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..