Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ekim '20

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

A ölmüş mü?

A ölmüş mü? Derneklerin amacı iyi ve kötü günde üyelerinin yanında olmaktır. Bazı arkadaşlarımızın whatsapp ve facebooktan bizleri takip etmediklerini görüyorum. Bu gün beni aramış AA falanca ölmüş mü diyor. Bende lütfen bizi takip edin dedim. Neden çünkü birbirimizin her zaman yanında olursak amaçlarımıza çabuk ulaşırız kamuoyu baskısı içinde beğeni paylaşım yorum gibi unsurlar önemli tabi tercih sizin çünkü bizim amacımız kamuoyu oluşturarak sorunların çözümlerine katkı sunmak. Daha birbirimizden haberimiz olmazsa o zaman bizim motivasyon düşer. Salih Arıkan, Tel: 0 506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..