Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ağustos '12

 
Kategori
Blog
 

Aaaa benim de yüz'üm vaaarr...

Aaaa benim de yüz'üm vaaarr...
 

Görsel,www.dentrealmarket.com' dan alınmıştır.


Başlığıma bakıp da yüz nakli yaptırdığımı düşünenler olabilir, ancak öyle bir durum yok. Bu benim 100. bloğum efendim. Çocuklar gibi mutlu oldum bugün.

Akşama kutlama yapmalıyım diye düşünmeye başladım. Şöööyyle bir kazandibi, yanında bir kaç top dondurmaya hayır diyemem doğrusu. Diyet programıma aykırı ama kendimi arada bir de olsa ödüllendirmeliyim değil mi?

20.11.2010 tarihinde kayıt olduğum MB’ da ilk olarak bir şiir yayınlamışım. 22 Kasım'da yayınlanmış şiirim. Ama ben yayınlandığını dahi görmemiştim. Çünkü hiç bakmadım. 08 Mart 2011 günü ise "Ya, ben bir yere kayıt olmuştum, bir bakayım ne âlemde" diye girdim sayfama. Allahtan basit bir şifre koymuşum da unutmamışım. Bir baktım şiirim yayınlanmış, pek bir mutlu oldum. Hemen yeni bir şeyler yazmalıyım diye düşünmeye başladım.

İlham Perimi davet ettim, sağ olsun kırmadı beni geldi. Ondan aldığım güçle yazdım, yazdım, yazdım... Bazen bir öykü, bazen bir anı, bazen gündelik yaşamdan, bazen güncel olaylardan dem vurdum kendimce, dilimin döndüğünce...Hatalarım olmuşsa affola...Yazı dünyasının ustası değilim ama seviyorum işte yazmayı. Bu arada da bir hayli blog okudum vaktim olduğunca. En güzeli de, her okuduğum arkadaştan çok şeyler öğrendim. Öğrenmek için  MB’ un bir derya olduğunu da gözlemledim.

Çok güzel dayanışmalara şahit olduğum gibi, yıkıcı tartışmalara da şahit oldum, üzüldüm. Bu yıkıcı tartışmaların da her zaman karşısında olmuşumdur. Eleştiriye evet ama yıkıcı, hakarete varan ifadelere hayır diyorum. Bu ortamda her yaştan ve her kültürden yazar bulunmakta. Herkesin yazma özgürlüğü vardır yasalara uygun düştüğü sürece. Uygun düşmeyince de sevgili editörlerimiz küçük düzeltmeler yapıyorlar zaten. Yapılmasa da minareyi çalan kılıfı hazırlar misali, sorumluluk da boynumuzdadır her zaman. 

Yaza yaza bloğun işleyiş tarzını da kendime yetecek kadar öğrendim. Bilmediğim konuları da bir bilen arkadaşa sorup öğrenmeye çalışıyorum hala, çünkü ben biraz teknoloji özürlüyüm aslında.

Bu yazı ortamında gerek sanal olarak, gerekse birebir  çok değerli arkadaşlarla tanıştım. Yorumlarındaki samimiyet duyguları bir anda sarıyor insanı. Sanki kırk yıldan beri tanışıyor gibi hissediyorum. Maddi ve manevi çıkar gözetilmeden başlayan arkadaşlıkların çok değerli olduğunun farkındayım. Sizleri seviyorum. Umarım uzun yıllar hep beraber uyum ve güzellik içerisinde ve sağlıkla yazı hayatımızı devam ettirebiliriz.

Bizlere bu imkânı sunan Milliyet Blog' a da şükran borçluyuz. Ayrıca, yazılan tüm yazıları okuyup yayına verme aşamasında hayli sıkıntı yaşadıklarını düşündüğüm editörlerimize de sevgilerimi gönderiyorum. 

O kadar kalabalık bir aileyiz ki, henüz karşılaşmadığım birçok arkadaş olduğunun farkındayım. Tanıdığım, ya da tanıma şansı bulamadığım tüm arkadaşlarıma, gerek yazı ve gerekse özel hayatlarında başarılar diliyorum...10 Ağustos 2012

 
Toplam blog
: 278
: 1431
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

Bir Kamu Kurumundan emekliyim. Bloğumda; yaşadıklarımı, çevremde gözlemlediğim olaylar ile kendi ..