Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '18

 
Kategori
Siyaset
 

AB Özellikle de ABD’ye Karşı Tavrımız Dışarıya, Batıdan Kopma İsteği Gibi Yansıyor

AB Özellikle de ABD’ye Karşı Tavrımız Dışarıya, Batıdan Kopma İsteği Gibi Yansıyor
 

Belki de böyle bir şey yok, sadece ben böyle görüyorum ama görüyorum.

Valla millette hiç böyle düşünceler yok, sorunlar yaşıyoruz deniliyor.

Ben ise birileri, bir yerler bunu istiyor ve bunun için çalışıyor.

Karşı taraf da belki anlamadı, AB ve ABD belki de “Türkiye bizi sıkıştırmaya çalışıyor” diyorlar.

Batıdan kopmak öyle basit değil…

“Sıkıştırma, sorunlar yaşıyoruz, komplo teorilerindeki gibi ABD bizi yıkmaya çalışıyor…” Her neyse sanki Türkiye batıdan ayrılıp Rusya-İran bloku mudur veya başkası o tarafa geçmek istiyor.

Dışarıdan baktığımızda görünen bu…

Varsa böyle bir niyeti olan dillendirilsin. Erdoğan ikide bir “ABD bizi kaybeder” diyor. Daha önce de AB’ye “Siz yolunuza biz yolumuza” demişti.

Bunlar sıkıştırma amaçlı siyaseten söylenmiş şeyler ise doğru siyaset, günümüzde uluslararası arenada artık istediklerinizi böyle (gerekirse tehditle şantajla) alıyorsunuz.

Bak adamlar “Rahip Brunson’u vermezsen yaptırım uygularım dedi ve uyguluyor. Bizim de adamımız var ama alamıyoruz. Aslında biz de aynını yapmalıydık, “Teröristi vermezsen İncirliği kapatıyorum” Tepki gösteriyormuş, tepki ne ya!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..