Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '07

 
Kategori
Haber
 

ABD’ li askerler yüz güldürmüş

Haber: ABD 6'ncı Filosu'na bağlı dev helikopter taarruz gemisi "USS Kearsarge"yle önceki gün Marmaris'e gelen 3 bin 700 asker, dün saat 23.00'a kadar olan izin sürelerinin 02.00'ye kadar uzatılması üzerine, eğlence yerlerini doldurdu. Askerlerin eğlence yerlerine akın etmesi, işletme sahiplerinin yüzlerini güldürdü.

***

Benim yüzüm gülmedi.

Hiçbir zamanda buna gülmeyecek de.

Ne zaman gülmeye kalkışsam bunu hatırlayınca gülümsemelerim yarıda kesilecek.

Dünya değişmiş.

Daha da değişiyormuş.

Bu böyleymiş.

Kabullenmek gerekiyormuş.

Dünya eğer bunlarla değişiyorsa eğer, hayır ben değişmeyeceğim.

Bu yapılanları da asla kabul etmeyeceğim.

İşletme sahiplerinin cepleri varsın dolarlarla dolsun.

Ben iğreniyorum öfkeleniyorum ve dolup boşalıyorum.

Ben buna bir kere değil, bin kere, yüz bin kere hayır diyorum.

***

Bu haberin yazısını kadınlar yazmalıydı.

Tepkiyi kadınlar göstermeliydi.

Biz Amerikan askerlerinin elinde oyuncak olamayız demeliydi.

Hani nerede?

Nerede başörtüsüne karşı tavır takınanlar.

Nerede türbana hayır diyenler.

O dik duruşlu! Hayır’ınızı burada da yapsaydınız ya.

Kendi insanımızın haklı özgürlüğüne gelince kahraman kesiliyorsunuz.

Hayır diyorsunuz.

ABD askerlerine karşı hayırsılaşıyorsunuz.

Neden hayır'sızsınız?

Evet hayır'sızsınız.

Hani hayır’ınız nerede?

Gelin hep birlikte hayır diyelim.

Hiç olmazsa bir defa da birlikte Hayır’lı bir iş yapmış olalım.

***

Haberi bir kez daha okuyalım isterseniz: "ABD 6'ncı Filosu'na bağlı dev helikopter taarruz gemisi ‘USS Kearsarge’yle önceki gün Marmaris'e gelen 3 bin 700 asker, dün saat 23.00'a kadar olan izin sürelerinin 02.00'ye kadar uzatılması üzerine, eğlence yerlerini doldurdu. Askerlerin eğlence yerlerine akın etmesi, işletme sahiplerinin yüzlerini güldürdü."

Benim yüzüm gülmedi.

Hiçbir zamanda buna gülmeyecek de.

 
Toplam blog
: 574
: 922
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Samsun Yazarlar Derneği (Kurucu) Başkanı. 12 kitabı neşredildi. Türk Güreşinin Sembol ismi Yaşar ..