Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '17

 
Kategori
Şiir
 

Acı Kahve Olsun

Acı Kahve Olsun
 

Yorgun Kalemim


 

Bugün efkâr vakti dostum,

Acı kahve olsun, yanında muhabbet olsun,

Eski hatırları gün yüzüne çıkaralım,

Acılar bizden uzak dursun,

Acı kahve olsun dostum,

Benimki orta olsun,

 

Bugün mutluluk vakti dostum,

Ayrılıktan bahsetmeyelim,

Acıtmasın şimdi yüreğimizi,

Gecenin bu saati teselli bulamayız hani,

İçelim acı kahvemizi dostum,

Benimki orta ve azıcık tatlı olsun.

Eskilerden kalma bir kaç güzel anı olsun,

Sen mutluluklarını anlat bana,

Bende sana yaşayamadıklarımı,

 

Bugün unutma vakti dostum,

Ne varsa içimizi acıtan eskiye dair,

Hepsini gömelim kahkahalarımıza,

Hiç kalmasın acı hatıramızda.

 

Bugün mutluluk vakti dostum,

En çok isyan edeceğimiz zaman susalım,

Zaten en büyük cevap değil midir susmak,

Bağırsak çağırsak ne faydası var ki vefasızlara.

 

Bugün içme vaktidir dostum,

Hadi uzat bir sigara, yakalım,

İyi gider acı kahvenin yanında.

İyi gider, vefasızları unutmaya.

 

Bugün kucaklaşma vaktidir dostum,

Hadi kalk ayağa, sarıl boynuma,

Ve bir defa daha bağır şu dünyaya,

Bir fincan acı kahvenin kırk yıl hatırı varmış,

Sevgisiz yaşanmazmış de herkese,

Yaşadığın tüm acıları unuturcasına…

 

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..