Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '07

 
Kategori
Üniversiteler
 

Açık öğretim

Açık öğretim
 

İmtihanda hasbel kader puan tututturarak açık öğretim işletmeyi kazanıp bu yola baş koyduk.

İstanbul büyük şehir hem çalışır hem okuruz diye geldik yerleştik. Biz de çalışalım biz de okuyalım hem kendimize hem ailemize ve de ülkemize faydalı bir birey olarak hayata atılalım dedik.Biz öyle dedik yola çıktık ancak okulun İstanbul temsilciliğine bir insanlar koymuşlar ki evlere şenlik... insanı birşey sorduğuna pişman edecek eğitim almışlar sanki. Kıraldan fazla kıralcı yüksek öğretim baş müfettişi sayın bayanların, insanı bırak hayvana yaptıkları muamele bile bizlere davrandığından hafif kalır.

Kendi işyerinde insan başkalarını bunların yaptığı gibi azarlayıp başından savamaz. İsyan edip kızsan kime kızacaksın, karşında muhattap bulamıyorsun.Birşey sorup öğrenmek için gittiğine insanı pişman ediyorlar.

Eğitim kurumumuz hakkında kulaktan duyma bilgilerle hareket ediyoruz.Ne şeytanı gör nede selavat getir misali.Yuvarlanıp gidiyoruz velhasılı kelam.

 
Toplam blog
: 2
: 1090
Kayıt tarihi
: 24.12.06
 
 

Gözlemlediklerimi yazıya dökmeyi ve paylaşmayı severim, onun için de bu sayfaya üye oldum. ..