Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '08

 
Kategori
Futbol
 

Acıların çocuyuz biz!

Acıların çocuyuz biz!
 

Abiciğim sen sevmeye devam et


ACILARIN ÇOCUĞUYUZ BİZ!!!
Acıların çocuğu biz ve malkoçoğlu cüneyt abi

Bu yazı öncelikle benim daha sonra benim gibi düşünen beşiktaşlılar adına yazılmıştır. Yani mutlaka benim gibi düşünenler vardır. Neden öyle oluyor? Artık bir zamandan sonra gerçekleri yüze de vurmak gerekiyor galiba.
Evet geçen haftaların getirdii bir umutsuzluk var. Ancak bir taraftar topluluğu bu kadar mı kaderiyle baş başa bırakılır.
Dünkü maçtan bahsediyorum. Maçı izleyen BJK'li taraftarlar neden her zaman "eski Türk filmlerindeki EMRAH " moduyla maçyan ayrılıyor?
Aslında bunun için birçok neden sayılabilir. Ama hiçbirini saymaya gerek yok. Zaten maç esnasında birileri başkasını alkışlıyor. Bazıları maçtan rakibini tebrik ederek ayrılıyor. Neden uzun zamandır ben de bir maçtan sonra tebrik edilmiyorum?
Maç sırasında neden özellikle sözüm ona Beşitaşlı taraftarlar küfür haznesini genişletiyor. Bu da toplumsal açıdan ayrı bir sorun ya hadi neyse. Ancak şu da bir gerçek ki bu durum öyle devam etmez . Yani öyle devam etmemeli. Beşiktaşlı halk sağlığı açısından bu olumsuz durum kesinlikle ortadan kalkmalıdır. Ben 20 yaşında belki de BEŞİKTAŞLILIK DURUŞUNU tam sağlayamamış biri olarak bunu dile getirmek istiyorum.

Neyse gelelim maça. Sıradan bir maç olmaması dileğiyle maçı izlemeye başlıyorum. Ki öyle oluyor. Bence son derece iyi giden bir maç. Ta ki maçın 2. yarısında Delgado'nun "ben acıların çocuğuyum Cüneyt Abi" demesi ve önce takımını sonra da bizleri bu rolü hakkıyla elde etmemiş olmamızdır.
Öyle de kalmıyor. Uğur İNceman adlı futbolcumuz ben de acıların çocuğuyum dercesine Lincolnu çekip bırakması.
Ve işte tam o sırada tüm kafe:

ACILARIN ÇOCUĞUYUZ...biz acıların çocuğu. Diye haykırması. Mükemmel bir ambianstı doğrusu.

Maç bitimine gelince -acı ama gerek BJK lı taraftarın biri "tamam tamam bize 4 tane attınız ;ama Fenerbahçe'den yadiklerinizi de unutmayın" demesi çok fenaydı.

Burdan seseleniyorum. Kim üstlenir bilmiyorum ama;
Klasik hale gelmekte olan acıların çocuğunu,
boynu bükük rolleri üstlenmek istemiyoruz. En azından ben istemiyorum. Artık başrol istiyorum.

 
Toplam blog
: 15
: 473
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Atatürk'ümüzün ülkemize kazandırdığı son illerden biri olan Hatay'da 1988 senesinde doğdum. Karadeni..