Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '10

 
Kategori
Güncel
 

Açılım, aslında ayırım !!!

Açılım, aslında ayırım !!!
 

Dengeyi aramalı,bulmalıyız!!!


Açılım, gündem çalkalanıyor, herkes bir yorum yapıyor, Sayın Başbakanımız -"Açılımdan vazgeçmeyeceğiz "diyor?

Kim bu "açılım "dan ne anlamışsa bana da anlatsın, çok minnettar kalacağım!!!

Ayırım, gitgide netleşiyor, yoksullar, zenginler, Kürtler, Türkler, biz, siz...

Neredeyse pepsi içenler, kola içenler olarak insanlar birbirine girecek.

Trafikte herkes aşırı sinirli, Mecliste gırtlak gırtlağa sayın vekiller !

Nefret, vur kaç, az iş çok para, ne alsam kar zihniyeti, artık tıoplum çok ciddi bir bunalımın eşiğine girdi.

Nihat Doğan denilen bir adam benim koyunum bile Avrupa koyunundan farklı bakıyor diyecek kadar ayırımcı !!!

Açılım sadece uçurumu arttıran bir yaklaşım, Türk toplumu hep birarada sevgi ve saygıyla yaşadı bir zamanlar; paylaşarak, vererek, severek !!!

Şimdi dolandırarak, nefret duyarak, karşısındakini sürekli aptal yerine koyduğunu zannederek..

Lutfen geri dönün, biz yeniden birbirimizi seven, namuslu insanlar olalım. Para insanoğlunun oluşturduğu yapay bir güç, tapmayın bu kadar.

5 yaşındaki bir çocuk para için dövülmemeli, kalbi sevgi ve vericilikle dolu insanlar dolandırılmamalı, iyi niyetli insanlar bu kadar hırpalanmamalı. Lütfen İMDAT!!! YARDIM EDİN!!!

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..