Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '10

 
Kategori
Güncel
 

Neden ucuz olmak bu kadar prim yapar?

Neden ucuz olmak bu kadar prim yapar?
 

Hüzün !


Güzel bir filim ile ilgili bir yazı yazıyorum, eğer bu filim sansasyonel değilse, içinde insanların ilgisini çeken, seks, aşağılama, küçümseme anlamsız herşey varsa çok ama çok beğeniliyor. Recep İvedik serisini hazırlayan zeki ve yetenekli (!) çocuk Şahan "Çıtayı ben belirlerim diğerleri beni takip eder" diyebiliyor. Bu köpeksiz köyde değneksiz gezme tabiri vardır, ona çok uygun!!!

"Vavien" çok güzel bir filimdi, Türkiyede bir çok ailenin içinde olabileceği, yaşayacağı bir durum, sevginin gücü olağanüstü işlenmişti, ama insanlar demek ki artık, sevgiye, masumiyete, sadeliğe inanmıyor...

Yaşasın kötülük, kötüye bir şey olmaz, ağabey adam 10tl lık işe 250 tl almış.. - Ya ! Helal olsun çok işini bilen zeki bir adam mı?

- Ağabey adam kızı götürmüş, sonra kızdan sıklıp, başkalarıyla takılıyormuş

- Haklı ne yapsın, iyi yapmış,

Yemiş içmiş, ağırlanmış, bir kuruş harcamadan karıya ödetmiş hesabı!

- Helal olsun ....

Toplum olarak bu kadar dibe vurduysak, iyimser olmakta ben çok zorlanıyorum, ayrıca bunca ucuzluğa ve seviyesizliğe " değil, bu çamur içinde güzel ve erdemli işler yapan, insanlara saygılı, duyarlı kalma savaşı veren, güzel insanlara "HELAL OLSUN" diyorum.

Emeğe, güzelliklere saygı ve ilgi göstermez, böyle dipte gitmeye devam edersek, insan olmanın o mükemmel doruğuna asla varamayız; hayvanlar asil ve masum, sevgi dolu, ama biz onlar kadar bile olamıyoruz ne yazık!!!

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..