Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '15

 
Kategori
Blog
 

Acımadı ki hakkında ne dediler?

“Acımadı ki “hakkında olumlu eleştiriler alıyorum.

Derledim bunları.

Ahmet Davutoğlu:  “Kırk sekiz yazarımızın acımadı ki adı altında toplanması, yedi haziranda yüzde kırk sekiz oranda oy alacağımıza işarettir! Demek ki on üç yıllık iktidarımızda acıtmamışız! “

Kemal Kılıçdaroğlu: “Kitabı okudum. Yazarlarını kutluyorum! Hepsi de emekli arkadaşlarımız! İlaveten birer maaş daha ikramiye vereceğiz kendilerine!”

Kenan Evren: Kitabı son nefesime yetiştirmişler sağ olsunlar! Ellerim titreyerek okudum. Duygulandım!”

Cübbeli Ahmet Efendi: “ Vaazlarımda bu kitaptan alıntılar yapmak istiyorum!”

Fetullah Gülen: “Çocukları gönderdim ama Pensilvanya D&R’da yokmuş! Sipariş verdim. Allah onların ocağına…!”

Orhan Pamuk: “ Nobel almazsa üzülürüm!”

Aziz Yıldırım: “Ahmet kardeş yazsaydı okurdum! Gene de hayırlı olsun! ( nee; Fatma hanım mı yazmış? Alalım çocuklar!”

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..