Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '08

 
Kategori
Dostluk
 

Ada toplantısı harikaydı!!!!

Sema ablanın ellerine kollarına sağlık vallahi!! Ben Fatih Ormanındaki pikniğe gidecektim ama iptal edilince gidemedim tabiiki de. Uzun zamandır yeni işimin koşuşturması arasında da Ada toplantısının ayrıntıları son günde öğrendim ve hemen Karga'yla iletişime geçtik:) Kendisi Gönüllü Şebelek olduğundan katılacağını söyledi, ben de o zaman gidebilirim diye düşündüm.

Çekincem kimseyi tanımıyor olmamdı, Kargayla da ite Feysbuukkk, Msn den konuşmuşluğumuz vardı, ayrıca sağolsun moralim ne zaman bozuk olsa benimle ilgilenir bana moral verir, abilik yapar. ( abilik yaparı özellikle belirtmek isterim zira kendisi hiç mi hiç yaşını göstermediğinden dolayı herkes onu genç bi velet sanıyor, ama değil lütfen sevgili dostlar farkına varın!) Neyse kargacımla konuştuk ve gitme kararı aldım. Fakat bendeniz son derece tembel olduğumdam dolayı Cumartesi günü yapmayı söz verdiğim ev temizliğini yapmadım, ve pazar günü temizlik bitmeden evden çıkamadım.

Çıkamadım çünkü bizim Valide Sultan saatte bir arayıp ne durumda olduğumu sordu ve eğer evi temizlemezsem beni evden atacağını söyledi. Durum ciddiydi ve bu baskı karşısında mecburen temizliğe başladım. Neyse ben tam bir Isaura modunda evde temizlik yaparken karga aradı ve "gelmiyomusun nannnnn"dedi... Tamamen aklımdan çıkan toplantıya böylece son dakikada uçarak katıldım. Hoş saat 3 te adaya varabildim ama yinede çok güzel bi 2 saat geçirdim. Oh olsun bana bir sonraki toplantıya herkseten önce gideceğim... Neyse işte ben Bahtsız Juliyet olarak gittim, katıldım, denedim ve gördüm ki bu Blog ailesi başka bişeymiş yahuuuu:))) 2 saat kaldığımdan herkesin isimini saymaya kalkışırsam unuttuklarım illaki çıkar ve öyle olsun istemiyorum ya ben isim saymayacam. Nasılsa Sema abla saymıştır herkesi teker teker:)))

Ayrıca bu kaçamağımdan dolayı akşam bizim Valide Sultan çok azarladı ya, neyse emin olun değdi. Ve bence gelmeyenler kıskansıni, ortadan ikiye ayrılsın, çatlasın çünkü herşey çok güzeldi... Ayrıca bence bu toplantılar, blogcuların asosyal değil, tam tersine aşırı sosyal olduklarını da katılıyor!! Burdan blog yazıyorum diye bana asosyal diyen hıyarcıklara duyurulur, bir zahmet resimlere bakıp iç geçirsinler:)
Neyse lafı fazla uzatmayalım malum yeni iş yerimd çok yoğunum ve işimi çok seviyorum, mesai saatimden yemek gelmiyor içimden:)
Ama hazır böyle kaynaştım, ısındım, bloglarımı da tekrardan piyasaya sürmenin vakti geldi, bakıyorum da benim gibi geyik yapan pek yokmuş, geyik severlere hitap etmem lazım... Zaten anlatmam gereken havuz maceralarım ve gitmeyen kilolarım var:))))
Sevgilerrr
 
Toplam blog
: 125
: 1808
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Bir gün elle tutulabilen, mürekkep kokusu içine çekilebilen GERÇEK bir gazetede köşe yazıları yaz..