Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Kasım '13

 
Kategori
Blog
 

Adana'nın yolları taştan

Adana'nın yolları taştan
 

Göl manzaralı 'Onbaşılar Kebap'


2009 yılının ocak ayı. Rahmetli Mustafa abi (Mumcu) telefonda "Yanımda senin de tanışmanı istediğim bir arkadaşımız var, blogdan" demiş ve acilen gelmemi istemişti. Karşıyaka'dan Kemeraltı'ndaki bilinen home ofisine kısa sürede ulaşmıştım.


Necip (Köni) abimle de yüzyüze tanışmamız böyle olmuştu. Kemeraltı'nda çoğumuzun bildiği bu mekanda Mustafa abimle birlikte Ahmet'te (Üstündağ) vardı. Ali İhsan bey (Uğuz) ben gelmeden az önce ayrılmıştı. Benden sonra Pınar (Zora) ve kızı Ebru geldi. Güzel bir sohbet ,fotoğraflar çekilme faslı derken Necip abiyle  Karşıyaka'ya gitmek üzere Mustafa abiden ayrıldık. Konak vapur iskelesinde, vapurda ve Karşıyaka Öğretmenevi'nde fotoğraflar çekildik, konuştuk. Bir daha beraber olamadık ama telefonlaştık, sesimizi duyurduk birbirimize ...dostluğumuz hem blogda hem  facebookta devam etti, edecekte.


İş yoğunluğu nedeniyle bir türlü yerine getiremediğim bir sözüm vardı... kendime. 18 ay askerliğimi yaptığım Adana'yı yeniden, yeni yüzüyle görmek istiyordum. 41 yıllık hasrete 14 Kasım 2013 perşembe günü son verdim. Fotoğraflara bakıp ve videoları seyrettiğimde iki güne o kadar şey sığmış ki...

Perşembe günü 06.55 uçağımız saat 08:30 da Adana Havalimanına indi. Önce iş ortağımız Otobroker'ı ziyaret ettim. (www.otobroker.com) , konuştuk, çaylarımızı içtik, biraz bilgi aldım ardından şehri gezmem için bir araç verdiler, akşama kadar gezdim.

Geceleme yapacağım Adana Öğretmenevi'ne gitmeden önce Milli takımın 5 Ocak Stadındaki antrenmanını izledim. Hava kararmıştı, sahil boyunca parkları gezdim, Gündüz öğretmenevinden ayrıldıktan sonra yeniden parklardan başladım Adana'yı gezmeye... Taşköprü, Saydam caddesi, 5 Ocak meydanı, Atatürk Bulvarı, Gazipaşa Bulvarı, Gar, kanal boyu yürüdüm, Adana Demirspor kulübünü ziyaret ettim (orijinali bende olan efsanevi kadronun fotoğrafını hediye ettim), kulübün  ve efsanelerinden eski futbolcusu (Kasap) Burhan abiyle tanıştım, fotoğraflar çektim, videolar kaydettim. Bir sürü... daha neler yaptım fotoğraflara bakmam, videoları izlemem lazım.


Geleceğimi facebookta duyurmuştum, Necip abiye de (işlerinin yoğun olduğunu bildiğim için) telefonla haber verdim. Memnun oldu Cuma akşamı için sözleştik. Saat 18:00 sularında Gar önünde buluştuk. Göl manzaralı 'Onbaşılar Kebap'ta güzel bir akşam yaşadık. Doyumsuz Adana kebapları arasında sohbetimiz gece yarısına kadar sürdü. Beni otogara bıraktı, ancak 'Çizgilerin Dili'ni armağan etmeyi unuttuğu için tekrar otogara gelmek nezaketini gösterdi.


Her şey için çok teşekkürler Necip Abi.  Yeniden görüşmek üzere

 
Toplam blog
: 240
: 2494
Kayıt tarihi
: 13.04.07
 
 

6 Mayıs, bir Hıdırellez günü "Merhaba dünya" demişim. Geçen elli küsur yıl. Bir şarkı vardır Osma..