Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '07

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Adanam...

Adanam...
 

İnsanın yaşadığı , doğup büyüdüğü yerden daha güzel bir yer var mı? Şahsen ben fazla seyahat halinde olan biri değilim ancak Adana'ya en yakın Mersin olsun Hatay olsun Adana'yı özlemem için yetiyor.Yazları bazen havasından bunaltsada başka bir şehre gidince yaşadığım yerin önemini ve değerini daha iyi anlıyorum.

Yazın üç günlüğüne Hatay'a gitmem gerekmişti.Gittim fakat dönerken Adana Büyük Şehir Otogarı yazısını görmem bile içimde bir kıpraşmanın oluşmasına yetti.Ve evime geldiğimdeki heycanımı düşünün artık.Bazen yaşadığım yer beni sıkıyor olsada bir başka şehre gitmem değerini anlamama yetiyor ve o zaman yaşadığım yere karşı kendimi suçlu, borçlu hissediyorum.İstanbul çok güzeldir.Orada yaşayan yaşamayan bir sürü insan İstanbul'a aşıktır bende Adana'ya aşığım...

Adanalıları en çok sinir eden şey genelde başka şehirlerde Adana Kebabının özenilmiş halidir.Bir çok şehirde Adana Kebap diye bir kebap türü satılıyor fakat Adana kebabıyla uzaktan yakından ilgisi olmayan bir tür.Halbuki o insanlar gelip Adana da yeseler o kebabı herhalde buraya yerleşmeye falan kalkarlar..

Bir gün Akdeniz taraflarına yolunuz düşerse Adana'ya gelmeden gitmeyin derim.....

 
Toplam blog
: 11
: 1871
Kayıt tarihi
: 20.06.07
 
 

Selam, 1991 yılında Adana'da dünyaya geldim. İlk öğrenimimi İsmet İnönü İlk Öğretim Okulunda tamamla..