Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Adı Aylin

Adı Aylin
 

Barışla başladı herşey. Ben yapayalnızdım… Sense beni arıyordun.

Mutsuzdum, yalnızdım, hiç inanmıyordum birbirimizi bulacağımıza.

Derken….

Bir Eylül akşamı…

Sen çıktın karşıma…

Beni buldun. Ben seni buldum. Buluştuk…

Sevdik. Aşık olduk. Sen beni görmesende o güzel gözlerinle…

Kalbinle görüyorsun ya, o da yeter bana…

Ben seni hayatımın anlamı yapmışım…

Ve hiç böyle sevilmemiştim…


Hiç böyle hissetmemiştim…

Sadece filmlerde olur sanırdım…

Artık göz yaşlarım akmıyor…

Sabah akşam seni yaşıyorum içimde…Seni düşünmeden bir saniyem bile geçmiyor…

O an geldiğinde…Bütün cesaretimle o soruyu sorduğumda, gökteki ay, yıldızlar, esen rüzgar, deniz, şahidimiz olacak…

Sen benim olacaksın, ben de senin…

O bizi seviyor.

İnan, her gün dua ediyorum ona, ikimizi hiç ayırmasın diye.

Hayatımın hiçbir döneminde bu kadar mutlu olmamıştım, seni aradım hayatım boyunca ve buldum…

Barış’la başladı herşey…

Hadi gel birlikte yaşlanalım…

 
Toplam blog
: 17
: 1416
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

25 Ekim 1980 yılında Bakırköy'de bir devlet hastanesinde dünyaya gelmişim. Her yeni doğan bebek gibi..