Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Adım Duygu olsaydı

Adım Duygu olsaydı
 

Duygusal yazıları duygusal insanlar mı yazar diye merak ediyorum. Bu doğruysa duygusal yazı yazmayı beceremeyenler duygusuz mu?

Öyle güzel yazılar okuyorum ki imreniyorum. Duygusal yazı yazmanın bir yetenek olduğuna karar verdim. Ne kadar uğraşırsam uğraşayım gönüllere dokunan yazı çıkmıyor benden. Yeteneksizim. Bundan da bu anlaşılıyor. Belki de gerçekten duygusuzum da kabul etmek işime gelmiyor.

Duygusuz olmasam bende ortaya duygusal şeyler çıkarabilirdim belki. Bende tam tersi konu ne kadar ciddi olursa olsun o işi sulandırmakta üstüme yok.

Duygunun üstü açılmışta üşümesin diye üstünü mü örtüyorum bilmiyorum ki.

Adım Duygu olsaydı keşke. Belki de o zaman bu kadar duygu fukarası olmazdım. Aslında içimde bir yerlerde duyguya dair izler var belli belirsiz ama su yüzene çıkmıyor nedense. Belkide yüzme bilmiyor da içerde bir yerlerde boğuluyor.

İnsanlar neden duygusuz hissiz bir robota döner acaba. Belkide bu özellik doğuştandır. Belki de duygusuz değildir de sadece yazmayı beceremiyordur.


Ben hangi kategoriye giriyorum acaba?

 
Toplam blog
: 112
: 790
Kayıt tarihi
: 17.10.08
 
 

İnsanın kendini anlatması ne zormuş. Bu bölüm blog yazmaktan bile zor geldi. 10 Temmuz 1963 doğumluy..