Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Hakan Karaduman (Akdenizli)

http://blog.milliyet.com.tr/akdenizli

11 Aralık '09

 
Kategori
Kitap
 

Adım Sana Yazgın

Adım Sana Yazgın
 

Postacı paketi getiriyor. Özenle paketlenmiş kitabı alıp açıyorum.

Daha ilk satırlarda beni içine çekiyor; kelimelerin hevesli dizilişleri. Kitabı iki arada bir derede bitiriyorum. Bazı satırların sayfalarına işaret koyuyorum. Ve ilk sözleri paylaşmak istiyorum:

“Denizimi, toprağımı utanç rengine boyayıp

Kırık kanatların acizliğini seyrelemekse inanç

Denizden alınanlar, şiddetiyle geri verildiği gibi;

Buzun pusuk sancıları, güneşin kalbiyle tamamlanacak…”

Sayın Özden Bora hanımefendinin(Zirve) ilk kitabı yayında. Adım Sana Yazgım; bir şiir kitabına konulacak en güzel isimlerden.

Sayın Bora, bizi sevgiye giden yola çağırıyor. Sevgi ve şevkate giden yol o denli zor ve meşekkatli ama, nefret, öfke ve kine kısacık bir yol olduğunu söylüyor. Sakin ama inatçı bir direnişçi, hayata direnişi:

“Sözcüklerin, notaların, resimlerin

Arasındaki boşluklara egosuz

Dalabilseydik sevgiyle…

Ellerimiz karanlıkta değecekti

Gerçek özgürlüğe…”

Kitap zamanı. Hadi sevgili blogçular, her kitaplıkta olması gerekir.

 
Toplam blog
: 470
: 551
Kayıt tarihi
: 28.08.06
 
 

Ateşten denizleri mumdan gemilerle geçmeye" benzer hayatımız. Mutlaka mavi gökyüzü görünecektir. Gid..