Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '12

 
Kategori
Şiir
 

Adım Zonguldak Benim

Adım Zonguldak Benim
 

Foto:Hüseyin Keskin


ışıkların göz kamaştıran hallerinde
görünmeyen ne gölgeler var
ben bilirim...

ben bilirim hangi hazanların
hangi baharların
hangi kışların bana tutunup yaslandığı,
ağlayıp, güldüğü yerleri...

kimi saçlarımı yolarken
kimi sıkarken boğazımı
kimi de, en çocuksu günleriyle
anılarımda oyalanırken,
beni sevip, sevmediğini
ben bilirim...

ben bilirim bakışların en güzelini
hüznün, ayrılığın, kavuşmaların
en derinini...
adım, Zonguldak benim
ak mı, kara mı
ben bilirim...

bir tek şikayetim var kendimden;
yüzüme her gülene
kanıp inanıyorum hemen.

 

17.Aralık 2012
 Gülden Işık 

 

 
Toplam blog
: 285
: 1333
Kayıt tarihi
: 09.12.06
 
 

Zonguldak doğumluyum. AÖF Mezunu olup, üç çocuk annesiyim. İki de torunum var. Şiir, doğa yürüyüş..