Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '13

 
Kategori
Güncel
 

Adımın başına neden T.C. ibaresi koymadım?

İlk cumartesi günü gördüm...

Bazı arkadaşlarım kalplerindeki  “Türkiye Cumhuriyeti” sevgisini isimlerinin başına taşımışlardı...

İlk verdiğim tepki! Şaşırmaktı, evet şaşırdım...

Bunu da sonunda bize yaptırmışlardı!

Fazla değil 10-15 yıl önce biri çıkıp T.C. kısaltmasının kaldırılma ihtimalinin olacağını söylese, ciddiye bile almaz güler geçerdik...

Olması söz konusu olmayan şeyler vardır, bu durum da onlardan biriydi...

Atatürk hiç bu kadar ötekileştirilmemişti mesela...

Türk bayrağı söyleminin, Türkiye bayrağı olarak değiştirilme fikri nasıl ortaya çıkabildi onu da anlamış değilim! Anlamak da istemiyorum!

Sanki bu vatanın nasıl ve ne şartlarla kurtulduğunu herkes unutmuş gibi...

Yani son zamanlarda duyduğum, gördüğüm bir çok şey bana bu hissiyatı yaşatıyor.

Okuduğuma, duyduğuma gördüğüme inanamaz oldum.

Kendimi yüreğimin sahibinin, vatanıma dair sahip olduğum saf sevginin hesabını vermek zorunda bırakılıyor gibi hissettim!

Altında bir çapanoğlu var mıyı görmek için gözlemlemeye başladım.

Nihayetinde sosyal medyada da bir çok farklı haber çıktı...

Ekşi sözlükte çıkan bir yorum paylaşıldı mesela, isminin başına T.C. ekleyecekleri hedef alan...

Birileri oturmuş dalga geçiyor sanki!

Bu nasıl iş! 

Al sana sosyal medyada ayrımcılık başladı bile...

T.C. ibaresi koyanlar,  koymayanlar!

Bu kadar basit mi?

Yani vatanseverliğimizin göstergesi bu kadar basit mi?

Yüzde yüz karşıyım...

Atatürk’ün üzerinden siyaset yapılmasına da Atatürk’ün yok sayılmasına da...

Siyasetten anlamam ama anlayanlar kadar ben de bir şeylerin yanlış gittiğinin farkındayım!

Sanki biz “T.C.” ibaresinin silinmesi vb. konularla  meşgul edilirken daha büyük şeyleri kaybediyoruz gibi hissediyorum...

Dününü unutan insanlar ordusu olduk!

Fare kapanında oyun üzerine oyuna tabi tutulan kobaylar gibiyiz!

Kimbilir belki de bu günler çok daha iyi günlerimiz!

Ne  acı!

Yazan: Bir Türkiye Cumhuriyeti  Vatandaşı!

 

 

 
Toplam blog
: 50
: 794
Kayıt tarihi
: 25.09.12
 
 

Gazeteci... Serbest olarak özel röportaj ve yazılar hazırlıyor. Pr. medya Danışmanı olarak çalışı..