Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '10

 
Kategori
Şiir
 

Afacan

Afacan
 

afacan


Ben beyinlerinizin anarşist afacanıyım
Öpüp öpüp kaçarım siz uyurken fikirlerinizi
Gerçek ne sorusu omzunuza hafif yüklenir
Benle konuştuğunuz geceler
Pandik atarım tabularınıza, dayak yemeyi göze alarak
Didik didik ederim açılmamış tüm konuları
Yıkılmayan kalelerinize savurduğum yumruklar
Yorar beni aynı gecelerde
Durulurum, şarkı çalarım
Sözlerinde aşk, duruşunda vakurluk olan şarkılar
Marşlara dönüşür ilerleyen saatlerde
Mutlanırız…
Her ne kadar başka insanlar olsak ta
Aynı şeylere duygulanırız…

Ben gönüllerinizin romantik afacanıyım
Öpüp öpüp kaçarım siz uyurken rüyalarınızı
Aşk ne sorusu ruhunuza yaslanır kimi zamanlar
Benle konuştuğunuz geceler
Çimdik atarım kalçalarınıza, tokat yemeyi göze alarak
Parça pincik ederim tutkuyla giysilerinizi
El değmemiş öykülerinizde başrol oynarım
Yorulurum aynı gecelerde
Dinlenirim, ıslık çalarım
Tınısında şehvet, ezgisinde arzu olan sesler
İniltilere dönüşür ilerleyen saatlerde
Mutlanırız…
Her ne kadar başka insanlar da olsak
Aynı şeylerle oyalanırız…

11.03.10

 
Toplam blog
: 70
: 412
Kayıt tarihi
: 02.11.09
 
 

Gençliğime kadar İskenderun'daydım, sonra Yıldız Teknik'te İnşaat Mühendisliği okudum fakat o mesleğ..