Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '16

 
Kategori
Şiir
 

Ağaç

Ağaç
 

Bir ağaç gördüm.

Susuzdu neden?

Sordum?

Hergelen! dedi..!

Susuz bıraktı.

 

Döndü bana yaslandı.

Hiç sarsılmadım.

Kimi din dedi.

Kimi sağ sol.

Kimi milliyetçi, ırkçı.

 

İşine geldi..!

Şiir okudu kayın'dan

Odun, kereste, kâğıt kesti.

Her gelen, tekme attı.

Katırlar, bağladılar.

 

Laik deyip

Susuz bıraktılar,

İnkârcı insanlar,

Ne olduysa oldu,

Ağacım biterim.

 

Sen düşün,

Bir garabettir gidiyor.

Vatan

Cumhuriyet...

Laik’lik dinsizlik mi?

 

Dindarım diyen!!

Kimden dindar..?

Tarihe bak

Sakifede başlamış

Cemel Sıffin savaşları

Yetmemiş…

 

Kerbela olayını görmedi.

Bu günün aklı nerede?

Tarih bilimcileri bilir de,

Sürer gider cehalet,

Mavra aynı mavra...!!

 
Toplam blog
: 489
: 133
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

1947 yılında Adana/ Yüreğir / Yamaçlı mahallesinde doğdum. İlkokulu Çukurova İlköğretim Okulunda ..