Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '13

 
Kategori
Mizah
 

Ağla, helal olsun sana bu silikonlu dudaklar memeler Firuze....

Ağla, helal olsun sana bu silikonlu dudaklar memeler Firuze....
 

Bu gün dönüp bakınca demokrasi düş düşler gibi,
içmiş olsan da yudum yudum yudum iktidarı;
ağla ağla Firuze ağla ama, anımsa bir zamanlar ne dayanılmaz “yetmez ama evet” güzelliğinde olduğunu!

Kıskanırdı rengini sandıkta klasik muhalefet,
“ileri demokrasi” demokrasi büyüsü gibiydin seçmen gözünde sen Firuze;
“yetmez ama evet” büyüsüyle orman kuytusunda buğulu/karanlık meşkler yaşadın sen Firuze.

Apışıp kaldı silikonlu memeleri görünce batı, şimdi resmen makaraya sarıyorlar “ileri demokrasi” güzelliğini; sayende alay konusu olduk Firuze!

Kıskandırdığın, rengini bulgur kömür sosyal yardımlardan alan sandık fantezisinin cilası döküleli çok olmuştu, 30’larda kalmıştı.Çokça yazıp söylemiştim, ‘hülooğğğğlar” anlamamıştı Firuze…


Sevda büyüsü gibi büyülemiştin, silikonlu frenkeştayn dudakların ortalığa saçıldı; anladı ahmak batı, ne diyeyim bu saatten sonra; ben bile seni severdim ama geçmişler olsun, sen kendi kendine ne yaptın Firuze!

“yetmez ama evet” büyüsüyle orman kuytusunda buğulu/karanlık meşkler yaşadın sen Firuze.

 

Sen, şarap yerine hizmetkârların sunduğu yaş üzümle kafa bulurken,

‘ayran kafasıyla’ okudun yazdın; ürettin “değerli yalnızlığını”; bir başına kaldın, cilan düküldü Firuze!



Duru bir su gibi demokrasi serap’ı gördü müzmin âşıkların; bazen volkan gibi parlayıp rejisöre ‘one minute” bile dedin; gerçek sandılar, seçim kaldırdın ya…


Bazen bir deli rüzgar gibi “kıyında kıl” kapında köle olanlar;
gözlerinde yalan yaşlara aldanmıyor,
sen kendi kendine ne yaptın Firuze!

 Yıllar sende döktü cilayı yavaş, yavaş; Mısır’da Müslüman Kardeşleri destekleyeceğim diye, diye; İsrail ile aynı cenahta bir zamanlar kur yaptığın Suriye’ye yapmadığını bırakmadın,şimdi soruyor yurdum insanı haklı olarak; sahi sen ne ayaksın Firuze!

Ağla, ağla dönüp bir bakınca maziye; oysa ne çok aptal aşıklar koşardı peşinde Firuze! “Yetmez ama evet”,”boykot” diyenler referandum sonrası “kullanılmış prezervatif” muamelesi görünce silikonlu memelerini fark etti; ağlasan da ne fayda makyaj döküldü liboşlarda terk etti seni Firuze!

Şimdi 1071 Alparslan ile kıl çadırlarda yeni aptal aşık arıyorsun Muş Ovası’nda!

Yerlerse sana helal olsun bu sandık oyunları, silikonlu memeler ve dudaklar Firuze…

 
Toplam blog
: 1114
: 827
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Ankara'da yaşar, dünyalı,aynadaki görüntüsüne muhalif, vicdan hesapları yapmaktan yorgun, yaşanıl..