Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

Ağlayamıyorum

Ağlayamıyorum
 

El ele yürürken birden 

O güzel yüzünü çevirip bana 

Ayrılalım diyorsun, bitirelim bu işi 

Sanki biraz oturalım der gibi. 

Dudaklarımdaki tebessüm 

Uçuşuyor bir yerlere 

Tek bir sözcük dökülüyor dudaklarımdan 

Neden sonra 

Kendim bile zor duyuyorum 

Sen öyle istiyorsan, peki, diyorum. 

Elini çekiyorsun elimden,  

Gülümsediğini görüyorum 

Yanağımı öperken son kez 

Yazgıma lanet ediyorum 

Sonra sen arkanı dönüp uzaklaşırken 

Ve ben seni sonsuza dek yitiriyorken 

Haykırmak istiyorum 

Sen beni seviyorsun,  

Bırakıp gidemezsin 

Sen benim her şeyimsin diye . 

Tutuluyor dilim, çıkmıyor sesim 

Sen uzaklaşırken yavaş yavaş 

Ben olduğum yere yığılıyorum 

Ağlamak istiyorum çaresizliğimle 

Onu da yapamıyorum 

Serde erkeklik var diyorum 

Ağlayamıyorum. 

 
Toplam blog
: 56
: 651
Kayıt tarihi
: 06.12.10
 
 

Bornova Anadolu Lisesi ve Sbf mezunuyum. Üniversite yıllarımda başlayan çalışma yaşamım kısa bir sür..