Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '17

 
Kategori
İlişkiler
 

Ağrı kesicisi olan var mı?

İlk sarılmanızı hatırlıyor musunuz? Kime sarılmıştınız ve neler hissetmiştiniz?

Muhtemelen bir çoğunuzun hatırladığı ama hepimizin hatırlayamadığı ilk sarılma Annemizedir.

Bir annenin yavrusuna ilk teması, bir çok babanın belki de en fazla yapabildiği sevgi göstergesi, aynı sesi bile çıkaramayan biri insan iki canlının aralarındaki iletişim biçimi ve sevgililerin bir bütün olmadan önce yola çıkış noktasıdır sarılma.

İlk sarılma anına gelince, ben maalesef hatırlamayanlardanım. Benim net olarak, hissederek hatırladığım ilk sarılmam ilkokulda sınıf arkadaşımla olandı. İsmini şu anda bile hatırlamadığım bir kızdı, neden ağlıyordu bilmiyorum ama tenefüsteydik ve o ağlıyordu, yanına gittiğimde bir şey sormadım, bir şey söylemedim, içgüdüsel olarak sadece sarılmıştım. Omzunu başıma koyduğunda, son damlalarını döküyordu artık, ve sustu.

Sarılmanın ağrı dindirici etkisini ilk o gün keşfetmiştim.

Merak etmeyin, sarılma anında vücudunuzda oluşan fiziksel tepkimelerden bahsetmeyeceğim, merak eden bununla ilgili sağlık sitelerinden daha detaylı okuyabilir. Orada bulamayacağınız şey ise sarılma hakkındaki naçizane kişisel tespitlerim;

Sarılma düşünülen bir eylem değildir, birbirine yakın hisseden iki canlının bazen karşılaşma seremonisi, bazen hüznü, sevinci paylaştıkları doğal bir etkileşimdir.

Sarılma anında gözleri kapalı olan özleyendir,

İki tarafın da gözleri kapalıysa, bazen damlayan, bazen damlayamayan damlalara şahit oluruz

Sarılma anlıktır ama gözler kapalı olsa da asla karanlık değildir

Rengi olsa hatta mavidir;  gökyüzü gibi özgür, denizler gibi derin, her ikisi gibi huzurludur.

Sarılmanın yalanı, yalancısı hiç olmaz. Sizi sevmeyen insan zaten size sarılmaz. Olurda bir şekilde sarılıyorsa da ten buna inanmaz.

Bu nedenle sarılan insanı, çay içen insana benzetirim ben;

Size ağrı kesici veren insan, hiç kötü olur mu?

 
Toplam blog
: 5
: 126
Kayıt tarihi
: 01.03.17
 
 

Mühendislik eğitimi alan, reklam sektörüne bulaşan, hayatının her aşamasında yazmaktan keyif alan..