Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ah be bir serseri olsam...

Ah be bir serseri olsam...
 

Hiç serserice yaşamanın ne olduğunun farkına vardınız mı?

Aslında etrafa zarar vermeden yaşamak demek istedim. ÖZGÜRLÜĞÜ SONUNA KADAR SINIRSIZCA YAŞAMANIN TADINA VARMAYI SİZE AKTARMAK İSTEDİM.

Özgür müyüz? Asla değiliz.. Kendimize göre veya topluma göre belirlenen kurallara uyarak yaşıyoruz. Sınırları belirlenen ve asla aşamadığımız milyonlarca engellerle yaşıyoruz.

Hani özgürlüğümüz? İstediğimizin ne kadarını gerçekleştiriyoruz? Hep hayallerimizle yaşıyoruz ..Yalan mı?

İşte serserilik ruhumda var.. Bu cümleyi yazarken özgürlüğün yaşanmasını kastediyorum.

Bazen az yazıyorum size.. Düşüncelerinizde sizi bırakmak için.. Çok yazmak amaç değildir. Amaç hedefine ulaşacak şeyleri yazmaktır.

Şimdi ne varki hayatımızda diyebilirsiniz. Hakikaten çok iyi yaşıyoruz. Fakat kendi kurallarımızda tutuklu değil miyiz ?

Bu konuda bu ilk yazım fakat değişik aralıklarla bu konuya değinmek istiyorum..

Sevgi ve saygılarımla.. Toprak Sarı

 
Toplam blog
: 146
: 842
Kayıt tarihi
: 14.09.08
 
 

Ben ticaretle uğraşan biriyim. Hobilerim arasında felsefe, sinema özellikle türk sineması, spor ö..