Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '07

 
Kategori
Müzik
 

Ah bu şarkıların gözü kör olsun

Ah bu şarkıların gözü kör olsun
 

Zeki Müren’den dinliyorum “YORGUNUM” özlemekten, beklemekten, sevmekten yorgunum diyor sanat güneşimiz….

Bu şarkı ; bugünkü, ruh halimin yansımasını işliyor, duygu dünyamın hücrelerine ….

Ben özlemişim galiba, kokusuna hasret olduğum, gönlümün efendisini….

Bugün, her şey onunla dolu sanki….

Uyanır uyanmaz ensemde nefesi , karşımda gözleri, burnumda vazgeçilmez kokusu dolaşıyordu….

Ben çağırmadan gelebilmeyi öğrenseydi, özlemimin sınırında olduğumu hissedip hasretine son verseydi keşke…

Hayaline tutsaklığımı farkedip, gerçeğe dönüşebilseydi…

“Sus kalbim sus “ dedikçe, o sessiz çığlığıma kulak verebilseydi….

Bak şimdide , Müzeyyen ablamız “ŞARKILAR SENİ SÖYLER” deyip içime ılık ılık onun serinliğini gönderiyor….

Ah bu şarkıların gözü kör olsun boşuna dememişler….

O değil aslında problem , hep bu şarkılar beni ona kilitliyor…

Suçlu , bu şarkıları yazıp , muhteşem icra edenler…

Beni aşka inandıran , hasretin yakıcılığını sözlerinde öğreten , vazgeçilmez sevgilinin gerçek oluşunu söyleyen ahhh ahhh ne diyebilirim ki şimdi , bu şarkıların gözü kör olsun , demekten başka….

Bak bak şimdi de ; “SENİ BEN ELLERİN OLSUN DİYEMİ SEVDİM” deyip , bu ayrılık kıskacında , beni büsbütün öldürüyor. Aklıma kötü kötü şeyleri getiriyor , nerdeyse evlenip başkasının olduğunun paronayasında , senaryo yazıp , yazdığıma inanıp , oturup kadehler devireceğim….

Şimdi de “SUSMA” sanat güneşimizden “susma konuş benimle , konuş bir şeyler söyle ya evet ya hayır de bu aşk yürümez böyle” diyor …

Güzel dersinde Zeki ağabeyciğim ; o yok ki ; nasıl ulaştıracağım , yüreğime tercüman olmuş bu dizelerini…

Acaba telefon açıp dinletsem mi? oda benim şu yaşadığım ruh durumlarını yaşasın diye…

Yok yok !...olurmu öyle şey ? hemen anlar ben olduğumu , ararmıyım hiç ; aramam , arayamam….

Korkarım ben ; “Selam” dediğim zaman soğuk bir ses tonuyla , ne diye aradın der gibi , kullanılmış bir tonla “Selam” demesinden… Böyle bir şeyle karşılaşacağıma , ömür boyu hasretine kilitli yaşamaya razıyım ben…

Zeki ağabeyciğim ; şimdi bu sözümden sonra , bu şarkının yerimiydi zamanlaman da süper hani…

Ben anladım sen beni yüreklendirmeye çalışıyorsun bu şarkıyı fısıldayarak , ne diyor şarkın….

“SEVİYORUM İŞTE VAR MI DİYECEĞİN“ sen de haklısın bir bakıma evet yani seviyorum varmı diyeceği….

Yoktur da ! diyeceği karşılığını alamamanın endişesi var , içimden atamadığım…

Boş ver be !... Ben seni dinledikçe de , ona yaklaşıyorum , yanımda olması bile gerekmiyor , bilmesede olur hani bu yangınımı….

“GÖZLERİN DOĞUYOR GECELERİME” derken bütün benliğimi onunla sarmalıyorsun zaten…

Arada ; ne bir ayrılık belirtisi , ne bir acı , ne yokluğunun sancısı acıtmıyor , gözleri , sözleri doğuyor ya gecelerime senin dilinden dökülen şarkınla ; “İŞTE BU BANA YETİYOR”….

Ne bir haber var , ne bir telefon aslında , bu şarkı dolduruyor onu tüm benliğime , gezdiğim her yerde onun hayali kara gözleri beliriyor , yokluğunu fark etmiyorum bile…Yaşlı gözlerime baktığı yerde , “GÖZLERİ DOĞUYOR GECELERİME” senin cümlelerin bunlar…..

Tam bunları hissederken “HİÇ BİRŞEYDE GÖZÜM YOK , SEN YANIMDA OL YETER” demez misin. Sen bugün beni öldüreceksin , birçok duygu gel gitlerini yaşatıp….

Bir ağlatmadığın kalmıştı , “YA BENİDE GÖTÜR , YA SENDE GİTME” demenin sırasımıydı şimdi…

Gayrı ! dayanamam ben bu hasrete , ya beni de götür , ya sende gitme…

Nasıl içten bir icra bu , ruhumu kilitledin , içime sızdı tınıların….

“Seninle bir sonbahardı tanışmamız , yabancı olduk şimdi birbirimize , istersen gel dönelim eski günlerimize” diyordun , şimdi diyecek yüreğimin olmadığını bilerek….

Yoo !....sen bugün beni benden alma niyetindesin….

Arayacağım şimdi , bütün gurur duygularımdan arındırarak kendimi , sonra pişmanlığını da yaşayacağım kimbilir ?...Galiba en iyisi ; benim bu ruh halinden uzaklaşmam ve bugünü , kazasız belasız , sarhoş marhoş , meyhane köşelerinde kalmadan atlatabilmem adına , son kez bir şarkını dinleyip , seni bugünlük yaşamımdan uzaklaştırmam gerekiyor …

Son şarkı toparlanma adına ;

ARTIK SENİ SEVEMEM ,

YALVARSANDA GELEMEM

SEN SUÇUNU BİLİRSİN ,

SORMA SAKIN SÖYLEMEM.

YENİ BİR AŞK ARIYORUM ,

HABERİN OLSUN.

BENİ BU HALE KOYAN ,

ALLAHTAN BULSUN.

KADER BÖYLE İSTEDİ

ELİMDEN NE GELİRDİ.

ÇEKİL ARTIK YOLUMDAN ,

AŞKIMIZ BURDA BİTTİ…

YENİ BİR AŞK ARIYORUM ,

HABERİN OLSUN ….

BENİ BU HALE KOYAN ,

ALLAHTAN BULSUN…

İşte bu kadar !...hay ağzına sağlık Zeki ağabeyciğim sabahtan bu şarkıyı mırıldanıp, beni bu yoğun dalgalardan uzaklaştırsaydın ya….

NOT : Ruhuna rahmet diliyorum , en yürekten duygularımla…

 
Toplam blog
: 73
: 717
Kayıt tarihi
: 17.10.07
 
 

1979 D.bakır doğumluyum. AÖF bankacılık bölümü okumaktayım. Yazmayı çok seviyorum, hayata bağlayıcıl..