Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

13 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

Ah o gözler

Ah o gözler
 

Ah o gözler,İnternet alıntı,


Merhabalar,
Geçen gün ev temizliği yaparken çok çok eski bir şiir defteri buldum.
Şiir defteri büyük ağabeyim Sabahattin Gülçek'in imiş.
Şiir defterinin içinde bir çok şiir ve tarihleri vardı.
Şimdi sizlerle paylaşacağım şiirin tarihi var fakat kime ait olduğu yazılı değil,
Bu güzel şiiri sizlerle paylaşmak istedim.

GÖZLERİN

Kopardı gönlümden iki tel daha,
Aşkın hülyasına dalan gözlerin,
Tertemiz kalbimi yaktı günaha,
Gönlümü elimden alan gözlerin.

-Büyülü baharın rengini aldı,
Gönlüm kirpiğine takılı kaldı,
Kimbilir kaç aşık mezara saldı,
Beni bu çöllere salan gözlerin.

Tarih:24 Mayıs 1966-Ankara

Yıllar sonra nostalji olsun istedim, , , , , , ,

Sevgiler size,

Alyoşa'dan

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...